TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joke
2-9-2011
|
4-7-2011 16:44:25
Ik ben in totaal in 4 winkels geweest en buiten op 1 plaats maakten ze er totaal geen problemen uit dat ik eerst nog wilde nadenken....
- Pierre Yves --> deed héél moeilijk, héél opdringerige verkoopster VERSCHRIKKELIJKE ERVARING
- JPC Collection in Antwerpen --> héél vriendelijk, ben er 2 keer geweest en niets gekocht
- Cermo in Turnhout --> Heel vriendelijk, héél lang aan het passen geweest, niets gekocht
- in Lier (weet winkel niet meer) --> héél vriendelijk, diverse kleedjes gepast, niets gekocht
- Liliane Claes in Herentals --> Heel vrindelijk, héél lang aan het passen geweest, kleedje besteld bij 2e bezoek.
Dus geen enkel probleem om gaan te passen en niets te kopen! En als ze wel moelijk doen, stoppen met passen en naar de volgende winkel!!
|
|
Sonja
16-5-2012
|
4-7-2011 16:46:01
Moet om te passen steeds een afspraak maken?
Of gezellig met vriendinnnen op stap en binnen gaan?
|
|
Emily
26-5-2012
|
4-7-2011 19:09:11
Ik zou sowieso wel een afspraak maken, zo hebben ze zeker genoeg tijd voor jou. Het is ook wat lastig voor hen om je te moeten afwijzen als er andere afspraken zijn. Ik maakte er 2 op een dag en ging ertussen lunchen ;-) Ik ben in Amiga Breda geweest: héééééééééééél vriendelijk, twee uur staan passen dnek ik, ongeveer 7 kleedjes aangedaan, niks gekocht. Geen moeite te veel! JPC: ontvangst was minder, maar eens je zelf vriendelijk was en aan het passen bent komen ze wel los ;) héél veel gepast, ik denk een stuk of 10 en uiteindelijk ook mijn droomkleed gevonde, maar nog niet meteen besteld. Wauw toch nog effe de fun van meer te passen plus 1000% zeker zijn. Dan ben ik naar Roeselare geweest, La sposa: hééééél vriendelijk, maar echt niks was te veel moeite. Supervriendelijk en ook heel veel kleedjes gepast. Dan in Deinze naar Elena Couture: ik ben er niet zo lang geweest omdat het mijn stijl niet was en ik had het dan ook wel even allemaal gezien, maar op zich ook zeer vriendelijk. Je mag daar tussen de kleedjes kijken, dat mocht ik niet in de andere winkels. Dan terug naar JPC en geen enkel probleem om 2e keer te passen en andere kleedjes ook nog eens aan te doen voor de zekerheid. Goeie ervaring! En daar besteld :-) Succes en zeker veel passen, ook al laat je het maken, zo weet je goed wat je staat en wat niet. Was bij mij ook anders dan ik op voorhand dacht!
|
|
Emily
26-5-2012
|
4-7-2011 19:15:43
mijn excuses voor de vele typfouten, dat komt ervan als je té veel wilt multitasken tijdens het koken ;-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|