Terug naar overzicht
Hallo Jenny, Ik heb eerst naam van de vrouw en dan van de man gezet :)...dacht als je brief schrijft is het ook eerst geachte mevrouw/heer, dus vandaar :-) maar weet niet of dat dan juist is... Groetjes
Normaalgezien zet je altijd eerst de man en dan de vrouwVoor de familie heb ik gewoon geschreven (gaf die toch persoonlijk af) Mémé f, Nonkel JP,...Voor de andere gasten die ik opstuurde met de post schreef ik: De heer en mevrouw x - xKomen er kids mee dan heb ik gedaan: Familie x Leuk hé die uitnodigigen. Wij zijn begin juni begonnen met de familie uit te delen en eind juni in de post gedaan. Sinds vrijdag heeft iedereen ze ontvangen. Nu wachten op de antwoorden...;)Het aftellen kan beginnen hé. Hoe ver sta je? Kan je nog beke kalm blijven? ;)
Ik schrijf ook altijd eerst de man en dan de vrouw op de envelop, behalve dan op de uitnodiging van de trouw zelf, daar sta ik eerst en volgens mij is dit ook juist Krijg er de kriebels van als ik een trouwuitnodiging krijg waar dat eerst de man vermeld staat Ik ga er denk ik gewoon de familienamen opzetten zonder al die voorzetsels en als het iemand allleen is gewoon voor- en achternaam.Zo formeel zijn wij niet in de familie om ze ineens met heer enz aan te spreken
@allemaal: bedankt voor jullie reacties! We gaan dus ook de man voorop zetten en dan de vrouw. @Virginie: de uitnodigingen de deur uit krijgen zijn nu mn grootste zorg. Ik hoop dat het een beetje mee gaat vallen want met die vakantieperiode... ik zou toch graag de meeste persoonlijk willen afgeven, maar we zullen zien eh! Het volgende op het lijstje is het kostuum voor mn ventje, de finishing touch voor het misboekje en proefkapsel en - makeup. Heb jij dit al gedaan? Ik wou dat ergens midden juli doen, maar ik weet niet of dat vroeg is of niet? Ik weet redelijk goed wat ik wil van kapsel, dus denk niet dat ik verschillende keren opnieuw zal moeten gaan. Hoe schiet het bij jou op?