Nu Online
Momenteel zijn er 689 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidschoenen

4-7-2011 17:32:55
hey bruidjes

ik heb paar weken geleden mijn droomjurk gevonden in de honeymoonshop in rotterdam.
qua schoenen vond ik mijn stijl niet daar.
waar hebben jullie jullie schoenen gekocht of kennen jullie winkels waar ze ruime keuze hebben?
liefst regio antwerpen

mercikes

natje
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 988

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik4-7-2011 17:42:52

Hoi Natje,

Kijk eens op elsacolouredshoes.com! Als je naar hen een mailtje stuurt, sturen ze terug met de dichtstbijzijnde verdelers! (en er is dus veel keuze)...
Ik stuur je even via facebook een foto van de schoenen die ik gekozen heb :-)

Groetjes xxx

natje
12-5-2012
 Meld misbruik4-7-2011 17:43:52

ok super mercikes he
xx

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik4-7-2011 18:10:43

Kijk ook eens op www.brandos.be
Is wel bestellen via internet, maar zelfs retourneren gaat eigenlijk vrij simpel (je krijgt de kosten daarvan terug).
Ik had een schoentje besteld, maar te puntig, dus heb er nu andere besteld en ze zijn onderweg, dus ben wel benieuwd.

Liesbeth
27-8-2011
 Meld misbruik4-7-2011 18:48:31

Hallo,

Ik heb mijn schoenen bij www.vanloock.com in zandhoven gehaald, omdat ze daar ook grote maten hebben. Het is er niet goedkoop maar wel ruime keuze.

Veel succes met de zoektocht!
Groetjes

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik4-7-2011 18:56:25

brantano of torfs,
ik ga niet voor echte bruidschoenen, maar eerder pumps of ballerina's / sandalen die ik nadien nog kan dragen.

die van replay, s oliver, bleu haven, die zijn héél mooi :-)

Ann

Meld misbruik4-7-2011 21:24:31

Beste bruidjes,
Mijn mooiste dag is reeds achter de rug. Mijn schoentjes verkoop ik dus ook, daar ik vind dat je trouwschoenen niet kan dragen onder gewone kledij. Het zijn er van Linea, maat 39, ivoorkleurig met punt, een middelmatig hakje. Bij interesse stuur ik graag wat fotokes op.
Geniet ervan, wat hoe cliché het ook klinkt, tis de mooiste dag van je leven die voorbij vliegt!
Groetjes

cin
27-9-2011
 Meld misbruik5-7-2011 7:50:38

De mijne komen ook van Brantano , ik heb daar een mooie volledig witte pump gevonden. ( was wel al eve geleden dus ik weet niet of ze er nog zullen zijn)
Ik wou ook schoenen die ik achteraf nog kon dragen , want uiteindelijk ik heb een kleed tot op de grond en van de schoen ga je toch niet veel zien

Herfstbruid
29-10-2011
 Meld misbruik5-7-2011 13:17:35

Moernout in Dendermonde heeft ook een uitgebreide collectie bruidsschoenen (en hopen schoenen die als 'alternatieve bruidsschoen' kunnen dienen). Merken die ze hebben zijn bv. Chie Mihara, Pedro Garcia, Biography, etc. Net wat anders dus. En het zijn solden nu!

Groetjes

natje
12-5-2012
 Meld misbruik5-7-2011 17:21:21

super !! bedankt allemaal voor de tips
ik weet weeral wat doen in mijn verlof
schoenenjacht hihihi

mercikes iedereen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...