Terug naar overzicht
Hoi Natje, Kijk eens op elsacolouredshoes.com! Als je naar hen een mailtje stuurt, sturen ze terug met de dichtstbijzijnde verdelers! (en er is dus veel keuze)...Ik stuur je even via facebook een foto van de schoenen die ik gekozen heb :-) Groetjes xxx
ok super mercikes he xx
Kijk ook eens op www.brandos.be Is wel bestellen via internet, maar zelfs retourneren gaat eigenlijk vrij simpel (je krijgt de kosten daarvan terug).Ik had een schoentje besteld, maar te puntig, dus heb er nu andere besteld en ze zijn onderweg, dus ben wel benieuwd.
Hallo, Ik heb mijn schoenen bij www.vanloock.com in zandhoven gehaald, omdat ze daar ook grote maten hebben. Het is er niet goedkoop maar wel ruime keuze. Veel succes met de zoektocht!Groetjes
brantano of torfs, ik ga niet voor echte bruidschoenen, maar eerder pumps of ballerina's / sandalen die ik nadien nog kan dragen. die van replay, s oliver, bleu haven, die zijn héél mooi :-)
Beste bruidjes, Mijn mooiste dag is reeds achter de rug. Mijn schoentjes verkoop ik dus ook, daar ik vind dat je trouwschoenen niet kan dragen onder gewone kledij. Het zijn er van Linea, maat 39, ivoorkleurig met punt, een middelmatig hakje. Bij interesse stuur ik graag wat fotokes op. Geniet ervan, wat hoe cliché het ook klinkt, tis de mooiste dag van je leven die voorbij vliegt! Groetjes
De mijne komen ook van Brantano , ik heb daar een mooie volledig witte pump gevonden. ( was wel al eve geleden dus ik weet niet of ze er nog zullen zijn)Ik wou ook schoenen die ik achteraf nog kon dragen , want uiteindelijk ik heb een kleed tot op de grond en van de schoen ga je toch niet veel zien
Moernout in Dendermonde heeft ook een uitgebreide collectie bruidsschoenen (en hopen schoenen die als 'alternatieve bruidsschoen' kunnen dienen). Merken die ze hebben zijn bv. Chie Mihara, Pedro Garcia, Biography, etc. Net wat anders dus. En het zijn solden nu! Groetjes
super !! bedankt allemaal voor de tips ik weet weeral wat doen in mijn verlof schoenenjacht hihihimercikes iedereen