Nu Online
Momenteel zijn er 483 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn collegaatjes zijn de liefste ooit!

4-7-2011 18:59:22
Hoi allemaal

Vandaag kwam ik op het werk aan (ben gisteren jarig geweest) en mijn collega's hadden de meest geweldige cadeau ooit in elkaar geknutseld voor mij (wij hebben de traditie op't werk om op elke verjaardag een passend cadeautje te kopen/maken).

Het was een REUZE-kalender (en dan mag je echt REUZE inbeelden...het staat nu naast mijn bureau en omvat 3 meter in de hoogte en 1 meter in de breedte en in stevig hout). Het is een aftelkalender naar onze trouw (vandaag is het nog 50 weken tot onze trouw ). Voor elke nieuwe week hebben ze er een cadeautje aangehangen (dus mijn aftelkalender hangt nu nog vol met super veel cadeautjes). Elke nieuwe maandag mag ik er een cadeautje afhalen. Vandaag mocht ik er dus mijn eerste afhalen, en dit was een handleiding rond hoe ik de kalender moet gebruiken + een 'gelukswensbrief' ineen. Hihi...ben super benieuwd naar de cadeautjes van de komende 50 weken.

Maar dus kvond het echt een geweldig leuk cadeau...zo gaan de weken nog sneller vliegen + ik krijg er elke week een leuk cadeautje bij dat relevant kan zijn voor onze trouw/te maken heeft met onze trouw. Mijn collega's zijn echt schatjes!

Maar ik wou dit met jullie delen (omdat ik het uiteraard super leuk vind om te delen ), maar anderzijds kan het voor jullie ook wel een leuk idee zijn om als cadeautje te maken voor een vriendin (in kader van vrijgezellen, ...) of voor je toekomstige man/vrouw, ... .

Hihi..mijn dagje kan al weer niet meer stuk (en de komende weken tot onze trouw ook niet !)

Lieve groetjes

Chantal

Chantal
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1382

Sonja
16-5-2012
 Meld misbruik4-7-2011 19:37:06

Wat een leuk idee!
Zo heb je elke week iets om naat uit te kijken.
Echte schatten van collega

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik4-7-2011 19:59:17

oh geweldig!

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik4-7-2011 20:10:25

Ooh, moet superleuk zijn om te krijgen:).. Hou je ons op de hoogte wat er nog allemaal bijzit :)?

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik4-7-2011 20:53:12

Amai dat is echt supertof!! zo lief van hen :)

Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik4-7-2011 20:55:03

Eerst en vooral nen gelukkige verjaardag hé.
Super leuk idee! Laat ons weten wat de pakjes zijn hé.
Elke maandag een berichteke posten.
Heb je er geen fotoke van? Ben eigenlijk een beetje nieuwsgierig.

Groetjes.

Valérie

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik4-7-2011 21:28:57

Heyla! Bedankt voor de toffe reacties!

Ik zal jullie zeker op de hoogte houden van de cadeautjes die er nog aan komen. Ik zal morgen eens een foto trekken van de hele aftelkalender zodat jullie een idee krijgen van hoe het er uit ziet!

Kzal proberen om elke maandag hier een berichtje te posten met een update, maar dat zal vanaf augustus pas echt elke week worden want ik vertrek vrijdag voor 3 weken met vakantie. Ik mag donderdag voor ik vertrek alvast 1 cadeautje nog open maken (week 49), en vanaf ik terug ben mag ik er ineens 3 tegelijk open doen (week 48, 47 en 46...hihi zo gaat het echt wel snel vooruit). Dus op 3 augustus krijgen jullie dan een update van 3 cadeautjes tegelijkertijd !

Maar morgen dus alvast een foto van de kalender en donderdag de update van cadeautje van week 49!

Kben zelf echt super benieuwd en vind het echt spannend wat ik allemaal in die pakjes ga vinden! Hihi!

Lieve groetjes

Chantal

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik4-7-2011 22:10:51

Heel origineel gevonden! Veel plezier ermee ;)

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik4-7-2011 23:31:33

Gelukkige verjaardag!
Echt een leuk initiatief van je collega's
Ik word al nieuwsgierig in u plaats om te weten wat er allemaal inzit
Veel plezier ermee!

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik5-7-2011 17:55:17

Hoi allemaal

Zoals beloofd heb ik vandaag wat foto's gemaakt van mijn aftelkalender...Hopelijk werken ze!

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik5-7-2011 18:43:14

Echt leuk

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik3-8-2011 7:57:24

Beste Chantal, superleuk zeg! Echt niet te doen.

Even een praktisch vraagje. Hoe plak jij die foto's in je bericht? Dat lukt mij precies niet.

Ciaokes
Sharon

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik3-8-2011 11:42:22

Hoi Sharon

Ik heb die foto's in een map staan op mijn facebook (map dat alleen zichtbaar is voor mijzelf). En van daaruit heb ik dan gekopieert welke foto's ik wou en die dan hie rin een berichtje geplakt. Heel simpel dus ...ze moeten dus gewoon al ergens op het internet staan en dan kun je kopiëren en plakken.

Lieve groetjes

Chantal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...