Terug naar overzicht
Wat een leuk idee! Zo heb je elke week iets om naat uit te kijken. Echte schatten van collega
oh geweldig!
Ooh, moet superleuk zijn om te krijgen:).. Hou je ons op de hoogte wat er nog allemaal bijzit :)?
Amai dat is echt supertof!! zo lief van hen :)
Eerst en vooral nen gelukkige verjaardag hé.Super leuk idee! Laat ons weten wat de pakjes zijn hé.Elke maandag een berichteke posten.Heb je er geen fotoke van? Ben eigenlijk een beetje nieuwsgierig. Groetjes. Valérie
Heyla! Bedankt voor de toffe reacties! Ik zal jullie zeker op de hoogte houden van de cadeautjes die er nog aan komen. Ik zal morgen eens een foto trekken van de hele aftelkalender zodat jullie een idee krijgen van hoe het er uit ziet! Kzal proberen om elke maandag hier een berichtje te posten met een update, maar dat zal vanaf augustus pas echt elke week worden want ik vertrek vrijdag voor 3 weken met vakantie. Ik mag donderdag voor ik vertrek alvast 1 cadeautje nog open maken (week 49), en vanaf ik terug ben mag ik er ineens 3 tegelijk open doen (week 48, 47 en 46...hihi zo gaat het echt wel snel vooruit). Dus op 3 augustus krijgen jullie dan een update van 3 cadeautjes tegelijkertijd !Maar morgen dus alvast een foto van de kalender en donderdag de update van cadeautje van week 49! Kben zelf echt super benieuwd en vind het echt spannend wat ik allemaal in die pakjes ga vinden! Hihi! Lieve groetjes Chantal
Heel origineel gevonden! Veel plezier ermee ;)
Gelukkige verjaardag!Echt een leuk initiatief van je collega's Ik word al nieuwsgierig in u plaats om te weten wat er allemaal inzit Veel plezier ermee!
Hoi allemaal Zoals beloofd heb ik vandaag wat foto's gemaakt van mijn aftelkalender...Hopelijk werken ze!
Echt leuk
Beste Chantal, superleuk zeg! Echt niet te doen. Even een praktisch vraagje. Hoe plak jij die foto's in je bericht? Dat lukt mij precies niet. Ciaokes Sharon
Hoi Sharon Ik heb die foto's in een map staan op mijn facebook (map dat alleen zichtbaar is voor mijzelf). En van daaruit heb ik dan gekopieert welke foto's ik wou en die dan hie rin een berichtje geplakt. Heel simpel dus ...ze moeten dus gewoon al ergens op het internet staan en dan kun je kopiëren en plakken. Lieve groetjes Chantal