Terug naar overzicht
Ik kan helpen! Prachtige juwelen met garantie voor weinig geld... Interesse? laat gerust een seintje!
Dag Cindy, Ik ben zelf consulente van zéér betaalbare juwelen. (ik woon ook in West-Vlaanderen.)Als je dat wenst kan ik je vrijblijvend een catalogus opsturen. Groetjes Griet. grietmeersman@hotmail.com
Hoi Cindy, Kijk anders eens op www.doriensfrutsels.nl :-) Ik heb mijn juwelen daar besteld en ben heel tevreden! xxx
Indien interesse in GRATIS juwelen, laat gerust een seintje: evelyn.verscheure@telenet.be
Cindy, Ik was van het zelfde oordeel, wou ook leuke juwelen en wou er ook geen massabudget aan spenderen. Had me eerst geïnformeerd waar ik m'n trouwkleed gekocht heb, en had dan nog eens gekeken bij de juwelier. Het prijskaartje verschilde immens, ook te zien wat je zelf wilt.Ik kon m'n juwelen bij Robel in Roeselare kopen, om en rond de ± 200 euro (compleet; ketting, armband en oorringen), bij de juwelier heb je er nog geen ketting voor, zag meestal ± 400-600 euro Hopelijk heb ik je geholpen