Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tijd voor een Zen-moment

5-7-2011 8:22:57
met nog 38 dagen op de teller
beginnen de zenuwen onbewust hun parten te spelen...
vandaar dat ik nog eens een Zen-moment zou willen inlassen,
zijnde een Sauna-bezoekje
iemand goede ervaringen met een (budget)vriendelijk Sauna-complex,
bij voorkeur privé en regio Oost-Vlaanderen?
alvast vriendelijk bedankt

Ina
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 661

An
9-9-2011
 Meld misbruik5-7-2011 9:34:34

Goed idee!
In Limburg weet ik wel een aantal leuke sauna's zijn.
Maar dat zal wat ver zijn he ;)!

Misschien eens zoeken op het internet?

Veel plezier!

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik5-7-2011 9:57:10

je kan altijd kijken welke adresjes er staan in een vivabox of bongobox of zo en daar inspiratie uit halen?

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik5-7-2011 10:36:51

Ik weet niet of Waregem nog binnen je radius ligt? Da's wel West-Vlaanderen, maar 't ligt op de grens. Anders kan ik je het Badhuis wel aanraden. Privé en heel (budget)vriendelijk.
http://www.badhuis.com/index2.htm

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik5-7-2011 10:50:30

hey, wij gaan steeds naar bodybalance in st niklaas. hebben ook een website waar je kan kijken wanneer het vrij is en kunt aanklikken voor een afspraak. Dat is, zwembad, sauna, stoombad, bubbelbad, massagedouches met scrubbing. en een lekker relaxsalon. helemaal alleen voor u of voor twee. En dat kost 80 euro voor 2 personen voor 2u. Je kan ook voor langer afhuren.

groetjes xxx

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik5-7-2011 15:08:25

http://www.kuurcentrum.be/promoties

als je graag 2 daagjes weggaat is de hotelpromo hier een unieke aanbieding... :-) is wel niet oost-vlaanderen...

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik5-7-2011 20:11:00

Zensation in Heist-op-den-Berg is een absolute aanrader!

Ina
13-8-2011
 Meld misbruik5-7-2011 20:45:33

bedankt voor de reacties totnogtoe
ik ga zeker een kijkje nemen naar de bovengenoemde zaken
en een Zen-moment reserveren
@Jana: die Body Balance, dat is idd niet zo ver voor ons, op een kwartiertje zijn we daar en bovendien kennen wij de uitbaters (nichtje van vriendin), dus dat valt te overwegen (ook budgetvriendelijk denk ik hé, niet geheel onbelangrijk )
@ Gitte: Waregem is net iets te ver, vermits we niet zoveel "vrije" tijd meer hebben, dus iets dichter bij de deur is praktisch meer haalbaar, maar toch bedankt voor de info, die mss later nog van pas kan komen
@ Sonja: hier is de prijscategorie wel wat hoger, maar ziet er wel mooi uit
@ An: België is niet groot, maar Limburg is niet direct bij de deur hé
@ Ki: twee daagjes gaat niet lukken, voor de trouw, maar is mss wel een ideetje voor later

grtjs Ina

Liesbeth
4-8-2012
 Meld misbruik5-7-2011 22:07:55

Heey,

je hebt 'Lavabeau' in Aalst - Erembodegem. Ben er zelf nog niet geweest, maar lijkt me wel heel mooi.
'Sauna dana' in Ninove is mooi, gezellig en niet te duur.
' De reinaert' en 'de 3 zaligheden' in Haaltert...
Via de website 'saunagids van Vlaanderen' zal je wel iets vinden in je buurt.
Geniet ervan waar je ook gaat!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...