Terug naar overzicht
hallo!wij zijn vorige zaterdag getrouwd.Onze openingsdans was "Heb ik ooit gezegd" van Clouseau.Het was prachtig...
Hey,Onze openingsdans morgen zal zijn: "Into my arms" van Nick Cave.Heel mooi, traag nummer met prachtige tekst. Veel mensen kennen het, en toch is het niet zo'n cliché-nummer.groetjes, Daphne
ons openings nummer zal i belong to you zijn van anastacia en eroz ramazotti, dat was een nummer waar wij alle 2 kippenvel van kregen toen we het de eerste keer hoorden, vandaar...Gretel11/08/06
Wij hebben A Groovy Kind of Love gekozen, dus ik ga kippevel hebben als ik dat samen met mijn toekomstig ventje zal dansen...Groetjes!Inge05.08.2006
Marco borsato - zijStef Bos - Ik heb je lief....Keuze genoeg hoor! Groetjes, Isabelle 20/5/2006
Wat dacht je van zie me graag van clouseau? Ik vind dat wel een kippenvel liedje...GroetjesHeather
Of misschien Heb ik je ooit gezegd dat ik je liefheb van Clouseau. Wij hebben daar zaterdag echt wel een hele zaal mee stil gekregen. Iedereen kippevel en wij waren zalig aan het genieten in elkaars armen.Groeten en veel plezier en GENIETEN hoor... tis vlug voorbijAnn4 dagen mevrouw Rommelaere
wat dacht je van "rood" van marco borsato? ok, mss wel een sneller nummer maar echt wel om kippenvel van te krijgen...en een happy gevoel...andere;- have a little faith in me (joe cocker)- heaven (brian adams)- I'm ready (brian adams)- up where we belong (joe cocker)- endless love (diana ross)- our own love (anouk)ben zelf nog aan het twijfelen tussen deze lijst... succes!groetjes, kimmeken-
Hallo,Wat dacht je van Parce que c'est toi van Axelle red of Only your love will do van Jan Leyers. Never tear us apart van INXS of into temptation van Crowded house.Stevie Wonder heeft ook zo'n mooi liedje.Griet