Terug naar overzicht
Euhm, ik heb mijn feest voorzien in Salons de Romrée volgend jaar op 08 juni en dit ligt vast sinds maart van dit jaar... maar bij mijn weten zijn ze nog steeds dezelfde eigenaar en is de bediening goed. Ik doe mijn feest in de De Oude Stallingen... groetjes!!
Ja sinds januari dit jaar zijn het andere eigenaars... Johan de vorige eigenaar is ermee gestopt. Nu wij hebben ook bij de nieuwe eigenaars onze zaal vastgelegd hoor, maar we horen nu dus slechte commentaren van sommige mensen daarom dat wij wat ongerust zijn nu, heb ook al enkele feesten meegemaakt in Salons de Romree en altijd dik in orde daarom dat we het zo raar vinden. Wij houden ons feest in de Schuur. Groetjes...
Hey, wij gingen er een aantal weken geleden naar een trouw. Het was wel lang geleden dat ik er nog geweest was (heb er een 10tal feesten meegemaakt). De vroegere feesten dateren wel van meer dan 5 jaar geleden. Ik hoorde dat er nieuwe eigenaars waren en ik kende Johan een beetje. In mijn herinneringen waren de feesten vroeger iets beter en het personeel vriendelijker. Nu waren er verschillende garçons die geen Nederlands begrepen (of dat steeds zo is, weet ik natuurlijk niet) en ik vond ze ook niet zo hartelijk. Eten was ok, maar eerder kleine porties. Ze waren ook nog niet zo bedreven in het 2e keer rondkomen. Niet alle tafels kregen 2 maal soep bv. Het koppel was wel erg tevreden, dus ik denk dat het eerder aan mij lag, dan aan de zaal. Ik had ook het gevoel dat het koppel veel en goed had samengezeten met de eigenaar en goed wist waaraan ze zich konden verwachten.
Heyook wij hebben de zaal geboekt. Wij zouden in de hofstee zitten. Goh ik hoop wel dat de bediening in het Nederlands gebeurt, want ik zou me eraan ergeren als dit niet het geval is... Van prijsstijgingen heb ik nog niks vernomen, we zullen binnenkort eens afspraak maken met hen, ook voor de receptie en eten vast te leggen ...