Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkostuum

5-7-2011 19:53:37
Hey, ik volg hier al een tijdje mee op het forum en zou eigenlijk ook graag eens om raad willen vragen. Wij trouwen in november en zijn nog op zoek naar een kostuum voor m'n vriend. En ik ken eigenlijk niet zo veel van geklede mannenwinkels en kostuums enzo... :-) Weet er misschien iemand een goede winkel hiervoor in Limburg? Groetjes, Els.

Els

Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 2091

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik5-7-2011 20:04:41

Hoi Els!

Mijn verloofde heeft heel toevallig zijn kostuum bij E5 Mode gevonden. Maar het ligt er natuurlijk ook aan wat je precies zoekt...

Nog mogelijkheden:

E&R in Beringen
Boyen in Genk
Smets Tailors in Hasselt
Linx in Hasselt (Linea Raffaelli)

...

debbie
14-10-2011
 Meld misbruik5-7-2011 20:43:23

dag els,

wij zijn gister eens gaan kijken voor kleren voor de verloofde. wij hebben bij hugo boss in maasmechelen village een mooie keuze gemaakt. prijzen vallen goed mee + nu zijn het solden. staan u goed bij met raad en dringen zich niet op. mijne vriend wou niet in een bruidswinkel gaan.
ik heb mijn kleed bij linx fashion in hasselt gehaald en daar hadden ze ook hele mooie kostuums.
ik heb ook gehoord dat in e5, etam men en WE men ook mooie dingen zijn. hangt af van de prijs

groetjes
debbie

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik5-7-2011 21:03:05

Kijk ook eens bij C&A heel mooie en prijselijke kostuums van West Burry of van Angelo Litrico.

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik5-7-2011 21:08:18

Wij hebben mijn verloofde zijn kostuum gekocht in de Suite Supply en we zijn hier heel tevreden over...

Liesbet
24-9-2011
 Meld misbruik5-7-2011 21:15:42

Hey Els,

Als je vriend dat bijna nooit aandoet is het misschien te zot om dat gaan kopen. Alé dat was bij ons toch zeker en vast het geval. Wij zijn er dus één gaan huren bij "De witte duif" te leuven centrum. Voor maar 75€ is hij helemaal gekleed en je moet geen wasserij extra betalen ofzo.

xxxx

Els

Meld misbruik5-7-2011 22:00:56

Dankuwel voor de reacties! We zullen hier eens overleg plegen! :-)

marjan
9-9-2011
 Meld misbruik5-7-2011 22:41:21

Wij zijn deze namiddag mijn toekomstige zijn kostuum gaan afhalen bij Cafe Costume! Dat zijn op maat gemaakte pakken die volledig gemaakt worden zoals jij het wil! stof, knopen, voering, pasvorm, zelfs het hemd kan op maat gemaakt worden! En we zijn echt super tevreden van het resultaat!!!!!! Hij zal 'snel' staan op onze dag :-).
Je moet een googlelen op cafe costume... ik dacht dat ze ondertussen ook een winkel in brussel hadden

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 0:02:05

hier ook cafe costume voor de aanstaande

ze zitten in brussel, gent en antwerpen

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik6-7-2011 8:04:33

Als je verloofde nooit een kostuum draagt, zou ik ook huren overwegen ;-)
Maar of je nu wil kopen of huren, ik raad Fricks in Sint-Truiden aan (ze hebben ook nog een winkel in houthalen). Met huren heb ik geen ervaring, maar mijn vriend koopt er nog steeds de meeste van zijn kleding (en wij wonen op meer dan een uur rijden). Uitgebreide keuze en super vriendelijk! Ze hebben hun eigen naai atelier en kunnen alles op maat aanpassen (en dat zit gewoon in de prijs).

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik6-7-2011 8:24:42

Hallo,

Mijn man heeft zijn kostuum gehaald bij Nicky VanKets in Hasselt, echt een aanrader. Suppervriendelijke mensen, goede service maar wel iets duurder. In Hasselt heb je verschillende winkels voor kostuums hoor: Pal Zileri, Checkpoint, Suit Supply, Helsen, Linx, Sodermans,... dan heb je ook nog de iets goedkopere zoals Mexx, Esprit, Zarah, C&A, Celio, WE men, Outlet Hasselt,... deze zijn allemaal in de stad. Je kan er misschien een daguitstapje van maken . Net buiten de stad heb je ook nog Vossen.

Groetjes
Annelies

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik6-7-2011 10:27:36

Mijn vriend gaat zijn kostuum ook laten maken in Gent bij Cafe Costume.
Mijn verloofde heeft echt lange benen en lange armen,maar is totaal niet breed,dus broeken en hemden enzo vinden die lang genoeg zijn is een ramp. Vandaar de keuze. In de familie zijn er ook al veel mannen geweest die daar hun kostuum gekocht hebben en die zagen er allemaal geweldig uit.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-7-2011 10:48:24

Mijn man zijn kostuum was van Esprit: héél mooi en degelijk voor die keren dat hij dat maar zal dragen...

Katrien

Meld misbruik6-7-2011 13:49:04

Voor de mensen die een pak gehaald hebben bij Cafe Costume: hoeveel kost dat ongeveer? Ik weet wel dat het ervan afhangt wat voor iet je precies neemt, materiaalkeuze enz.,.. Maar gewoon om ongeveer een idee te hebben. Ik heb een heel lange man (2 meter precies) en het is voor hem ook moeilijk om passende pakken te vinden, met mouwen die niet 5 cm voor zijn polsen eindigen en zo. ;-)

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik6-7-2011 17:53:37

amai ... jullie mogen blijkbaar allemaal mee het kostuum van jullie verloofde kiezen?!

hij heeft al gezegd dat hij hier alleen voor zal gaan .... net zoals het bruidsboeket dat hij ook zelf wil gaan kiezen en halen!!!

maar ik zou zo graag mee wat beslissen en hem goed keuren :s

Davy

Meld misbruik6-7-2011 19:30:34

Linx in Hasselt
Jonas men in Leuven
De Witte Duif in Leuven

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik6-7-2011 22:22:43

Mijn hubbie to be is vree content van café costume! Hij is in Brussel geweest

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik6-7-2011 22:25:31

hij zegt hier net dat je daar per stof betaalt, niet per meter. Ik denk dat het tussen de 600 en 900 euro is, afhankelijk van de stof. Een gilet is standaard 150, hemd op maat 175.

Groetjes,

Tinneke

Els

Meld misbruik6-7-2011 22:57:02

Hey iedereen, dankuwel voor zo veel reacties...! Zijn hier zeker mee verder geholpen! Misschien kunnen we inderdaad al eens in Hasselt op verkenning gaan...

Roselie
15-9-2012
 Meld misbruik17-10-2011 13:58:15

Wij hadden een pak op het oog van Archetipo tot we naar de trouwbeurs gingen. Een man van Café Costume sprak ons aan en hoefde ons niet te overtuigen. Het is zoals de man zei: je moet opvallen door je goede stijl, niet in een stijlvol kostuum dat totaal niet bij je past. Dus wij trekken binnenkort naar Gent. Hoewel ik hem aanraadt zijn moeder mee te nemen. Kwestie van er een unieke ervaring van te maken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info