Terug naar overzicht
Hey, Ik ben al eens voor een familiefeest in De Kleine Graaf gaan eten en dat was toen echt goed. Is ook een hele mooie locatie! groetjes sofie
ik ken de zalen niet, ben niet van die regio, maar wou je toch verwittigen dat een echt kerkelijk huwelijk enkel kan voltrokken worden in een echte kerkals je graag voor een ceremonie gaat op de feestlocatie zelf, zal je naar alternatieve "organisaties" moeten gaan zoals Rent-a-Priest of De Goede Herder
Wij geven ons feest in de Vrije Valk in Hoeselt en gaan onze ceremonie waarschijnlijk ook ter plaatse geven. Voor het eten gaan wij waarschijnlijk voor het landenbuffet.Ik ben er eens gaan eten op hun promo-avond en ook in restaurant Loreline en was telkens zeer goed in orde. Heb ook al met mensen gesproken die daar hun feest gegeven hebben en zeer tevreden waren.Daarbij vind ik Dirk en Ilse ook heel warme, spontane mensen. Ze staan voor alles open. Ik heb er dan ook echt een goed gevoel bij.
Trouwens als je echt voor de kerk wil huwen. Langs de feestzaal is de kerk van Alt-Hoeselt dus kan je eventueel daar je huwelijksmis laten doorgaan
Het zal een ceremonie worden. Mijn priester is akkoord, dus dat komt wel goed. Ik zal dan maar eens een afspraak maken bij de Vrije Valk. Het lijkt me echt een mooie locatie.
wij hebben ook de kleine graaf en vonden dit heel mooie locatie en super lekker eten!! ;)
Hallo, Als het in de buurt van St-Truiden mag zijn,weet ik ook een mooie zaal.kasteeldomeinen trouwen ter plaatse mogelijk!!