Terug naar overzicht
hey, Ik heb mijn boekje van onze feestzaal erbij genomen :) bij ons is da hof ter velden in baasrode (ni ver van buggenhout en dendermonde) In mijn informatiebrochure staat walkingdiner ook op. ik ga u het email adres geven info@hof-ter-velden.be. Wij vroegen ook zo een boekje en echt waar dag later hadden we het! In buggenhout ken ik mijn weg niet direct meer in dendermonde. :) succes nog! jana xxx
Oeps vergeten: Proficiat met jullie verloving :) drie dikke kussen xxx
Hej,Ons trouwfeest (ook walking dinner en trouwfuif) gaat door in feestzaal Hof Ter Buecken, in Buggenhout. Misschien kunnen daar ook eens gaan kijken ...Succes!
Wij geven onze feest in de oude maalderij in Moerzeke (Hamme), ik vind die zaal heel sfeervol, maar da's persoonlijk natuurlijk. 't Is wel gewoon een zaal, zonder traiteur... Info vind je hier op de site tussen de handelaars... Succes!
Hi guys! Leuk dat we hier niet de enige 2 jongens zijn die volgend jaar trouwen :-) Wij zijn ook vollop aan het zoeken. Kasteel De Rozerie in Aalst wil ik nog wel eens gaan kijken. Op deze link vind je ook wel nog een aantal zalen: http://www.feestzalenvanvlaanderen.be/Oost-Vlaanderen/9... Als we zelf iets meer gevonden hebben laat ik het weten! Doen jullie hetzelfde voor ons. WIj zijn van Wichelen dus zoeken een beetje in dezelfde regio. Groetjesss. Kim @ Nico.