Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De afvalrace!

5-7-2011 22:02:47
Hoi allemaal,

ik wou even mijn vreugde delen ik heb mijn streefgewicht bereikt en ben dus zowaar en kleine 20kg kwijt...
Vrijdag gaan shoppen aangezien alle kleren koeien te groot waren.
Zalig als je opeens maatje 36 broeken moet gaan kopen!

Hoe gaat het met alle anderen die aan het afvallen zijn?

Groetjes,
Celesta

Celesta
22-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 891

Joke
27-7-2013
 Meld misbruik5-7-2011 22:13:53

Amai,
proficiat zeg! Hoe kon je het volhouden?
Ik zou graag 10 kg afvallen maar ik vind het zo moeilijk!

Groetjes,
Joke

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik5-7-2011 22:15:38

Proficiat Celesta!! Echt chapeau voor het volhouden. Hoe heb jij de afvalrace gedaan?

jeslov
20-8-2011
 Meld misbruik5-7-2011 22:18:02

waoooou proficiat! ik wil wel graag weten hoe je het gedaan hebt, ik ben al anderhalf maand mee bezig en ben maar 7 kilo kwijt!! pufffffff ik vindt het wel traag gaan!! wou ook niet eerder ermee beginnen omdat de meeste zijden dat men de laatste weken voor je huwelijk al wel automatisch kilo's kwijt raakt door de stress en zo. Maar ik wil nog 3 kilo's weg!!!!!!!!!!! laat iets horen

groetjes

jeslov

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik5-7-2011 22:26:59

Hoi

Ik heb een dieet gedaan bij een dietiste... dieet was met prodimed, een eiwitdieet... ben nu stilaan in de laatste fases wat het onderhouden betekent, en dan dus op gewicht blijven. Heb die 20kg er dus afgekrgen in een goeie 3 maand.
Mijn toekomstoge heeft trouwens meegedaan en is ondertussen 25kg lichter...

Ben megagelukkig nu. Als het dieet helemaal rond is en ik enkel nog op gewicht moet zien te blijven ga ik nog een jaar lang één keer in de maand langs bij de weegjuf op controle, want het mag er zeker nit meer terug aankomen.

Groetjes,
Celesta

jessica
26-8-2011
 Meld misbruik5-7-2011 22:27:03

maatje 36 , ik ben al heel gelukkig met mijn maatje 40 , ben hiervoor 43 kg afgevallen!
maar idd zalig als je kleding te groot wordt

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik5-7-2011 22:33:53

ik wou altijd wel afvallen, maar ik heb er het karakter niet voor :( en nu is het natuurlijk te laat... er hadden toch ook wel een 15 kilo afgemogen :(

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik5-7-2011 22:34:06

Proficiat btw!!!!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik5-7-2011 22:38:36

Bij mij zijn er ondertussen ook veel af. Vroeger maatje 54, nu maatje 42 à 44. Ik had veel last van eetbuien. Ik ben ook naar een diëtiste gegaan, maar dat was meer een gezond eetschema en véél sporten. 2 à 3 keer per week joggen en het helpt echt!
@Jeslov: als je op je eten een beetje let en een beetje sport dan kan je volgens mij nog makkelijk een paar kilootjes verliezen hoor. 20 augustus is nog even hé!

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik5-7-2011 22:44:38

ja, en 7 kg op anderhalve maand is wel heel goed hoor! als je veel meer dan 1kg per week verliest is dit meestal niet blijvend - beter rustig en blijvend afvallen!

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik5-7-2011 23:09:12

Wij gaan nu samen zwemmen en wat gezonder eten enzo... en hopen zo toch ook wat kilootjes kwijt te geraken, maar denk wel dat het lukt, als we ons er echt toe aanzetten :)

Proficiat voor de behaalde kilo's en veel succes voor zij die, net als wij, nog bezig zijn! :)

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik5-7-2011 23:54:39

Waaauw proficiat !!!!!

en jeslov : 7 op anderhalve is ook niet bepaald slecht zenne !!!

ik moest er in een ideale wereld 5 kwijt tegen september, ben er nu 2 van kwijt en ben sinds vandaag vastbesloten om eens wat karakter te tonen en van de koekjes af te blijven (ik heb een koekjesbakkerij en dan is afvallen dus echt niét makkelijk)

Normaal zijn die 3 resterend er dan eind juli wel af.

steph
14-8-2011
 Meld misbruik6-7-2011 8:23:07

ja, amai. twintig kilo!! Super. Ik ben een kilo of 5 kwijt door echt serieus op te letten de afgelopen 3 maanden. Ik weeg nu al een week of twee 58kg. Ik denk dat minder er gewoon niet inzit. en daarbij, tijdens mijn tweede pas afgelopen zaterdag (nog altijd even mooi, dat kleed) zei de verkoopster dat ik vanaf nu echt niet meer mocht afvallen. Ben prompt een boordpudding met chocoladeglazuur gaan halen om het heuglijke nieuws te vieren.

steph
14-8-2011
 Meld misbruik6-7-2011 8:23:51

dat moet natuurlijk broodpudding zijn. boordpudding bestaat niet denk ik :)

evelyn
16-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 8:40:04

hey,
ik ook 15kilo ver magerd, nu maatje 38 die ik altijd had!! zou graag nog 4kilo afwille maar vertrek ver op reis naar de dominicaanse, dus ik denk dak nog een poging ga doen na ons reisje. ik heb het met weight watchers gedaan in dit is echt super goed meegevallen!!!! echt een aanrader voor de mensen.

Eva
31-10-2011
 Meld misbruik6-7-2011 9:24:33

Ik ben 10 kilo kwijt en mijn ventje ook zoiets hij was oorspronkelijk 15 kilo kwijt maar is terug een beetje bijgekomen hij past nog wel altijd in zijn kleren hoor en hij gaat terug stoppen met zoveel frisdrank te drinken (denken dat daar het probleem zit) kwa eten doen wij nog altijd hetzelfde :)

Celesta ik ben blij voor jou en hoop dat je nu snel u kleedje kunt bestellen wel een klein beetje jaloers dat je drama queen kiest, maar het had niets voor mij geweest om daar heel de dag in te lopen. En uurtje tot daar toe :)

laat zeker weten als het aankomt he

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik6-7-2011 18:07:30

proficiat!!!

ik ben vorige jaar naar weight watchers geweest. maar alles niet zo strikt genomen, paar weekjes echt volgehouden dan weer volop gesnoept en naar nix gezien,... en uiteindelijk ook een 10 kilo afgevallen. dan op reis naar mexico = all in = 1kg bijgekomen!

ondertussen al bijna twee maand thuis en was een kilo nog extra bijgekomen... er even een weekje op gelet en hup 2kg er al af...

ik kom van 82 en weeg momenteel iets rond de 72... nu ga ik mijn best doen om er een 6 voor te krijgen. dat zou zeker 10 jaar geleden zijn denk ik :) ... ik heb nog lang de tijd en zie het dus zeer goed zitten! toch een zalig gevoel!!! geniet er van!!!

Evy
7-7-2012
 Meld misbruik7-7-2011 12:47:15

amai amai amai, ik ben echt jaloers,
ik mag half juli naar mijn dietiste en ik moet iets van een 20 a 25 kg afvallen op klein half jaar tijd! Want zo slim ik was, ik heb al een kleed gekocht en ben wel wat aangekomen, en nu moet het er weer af! ai ai ai, miserie! Het moet gewoon lukken, ben terug beginnen sporten en jaja het heeft al effect, nu volhouden he. Hopelijk weet mijn dietiste raad!!!!!

Groetjes

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik8-7-2011 1:34:39

Ik heb uit noodzaak een maagbypass laten doen, nu zo'n 10 maanden geleden.
Ik ben ondertussen 31kg kwijt (van 90kg naar 59 kg). Met mijn anderhalve metertje hoog is dit nu nog een klein beetje overgewicht. Maar ik had "morbide obesitas". Dus mijn gezondheid was echt erg aant lijden.
Ben van een maatje 48-50 naar een 38-40 gegaan.
En ja, hoera voor de solden. Ik ben mijn kleerkast ook weer aan't opvullen.
Mijn kleed is ook al een 3tal maandjes besteld en ik trouw pas volgend jaar mei. Maar de verkoopster zei dat er nog eens 30 kg af mocht en dat ze dat dan nog op maat zou kunnen maken.
Nu gaan er waarschijnlijk nog een kilootje of 2 af gaan, en dan zou ik ongeveer stabiel moeten zijn. Dus tegen de pas eind van het jaar zal het zeker goed zijn.
Veel succes met het behouden van je streefgewicht.
Want dat is meestal het grootste probleem bij de meeste mensen met overgewicht.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...