Terug naar overzicht
Hoi Laura, Ik zal jou een mailtje sturen met de foto's van mijn proefkapsel. Je kan voor inspiratie ook kijken op: http://www.projectwedding.com/photo/browse?tag=hair Groetjes,Filipa
Hey Laura, je moet niet per se foto hebben hoor. Ik ben gewoon naar kapper gegaan en heb hem iets laten doen. Uiteindelijk weet kapper wel wat bij je past. Eerste keer heb ik volledig laten opsteken (proefkapsel) en was mooi maar niet meteen mijn ding. Heb dan besproken wat ik goed vond en wat ik minder vond en zo. Voor de trouw voor de wet was het dan halfopgestoken en dat was super en meteen schot in roos voor de trouw. Dus het is zeker en vast niet nodig dat je foto meehebt van wat je wil als kapsel. Want misschien is dat kapsel niet mooi of niet meteen haalbaar voor je haar. Dus als je idee hebt of foto vindt zou ik die meenemen maar is niet verplicht :-). Is niet zo dat je voor 17u vanavond nog een foto moet gevonden hebben of een idee hebben. Je weet wel best wat je wil (volledig opgestoken - half opgestoken - krullen - losse stijl - ...) en je neemt misschien ook best foto van trouwkleed mee, dan kan kapper afstemmen op je kleed. groetjes
Bij mij is het ook zo gegaan ik had geen idee voor mijn haar wist ook niet wat haalbaar was heb gewoon foto's van het kleed meegonmen en de accessoires besproken met mijn kapper en hij had direct ideeën nu gaan we zien dat we die kunnen uitwerken eentje zou echt super zijn een rood licht door mijn haar geweven maar dan moeten we het kastje kunnen wegsteken in het kleed en voor het andere moet ik lange zwarte pauwveren vinden . Heb er misschien maar das vanuit america dus hopen iets dichter te vinden. Niet te veel stressen de kappers weet echt wel wat ze kunnen doen zeker als ze meer bruidskapsesl doen
Hoi Laura, Toevallig heb ik vandaag "The accidental husband" gezien en ik moet zeggen, Uma Thurman had haar haren prachtig opgestoken op haar "trouwdag"... Moest ik mijn keuze nog moeten maken zou deze er zeker bijstaan (lijkt trouwens een beetje op mijn trouwkapsel...)
Ik ben ook naar de kapper gegaan en heb haar goesting laten doen. Was echt supersupermooi. Als je wil, stuur ik wel eens een foto door van mijn kapsel (was wel met tiara)