Terug naar overzicht
Hoi, Als jullie deze persoon hebben geboekt voor een bepaalde dag zou ik hem vragen of hij niet voor vervanging moet zorgen? Als hij ziek zou worden of voor een andere reden in het verleden er niet bij kon zijn moest hij toch ook vervanging voorzien zou ik denken. Hij moet toch ook mensen in de branche kennen die voor hem kunnen invallen. In de loop van de maand voor ons huwelijk liet onze ceremoniemeester weten dat een familielid er slecht aan toe was en dat ze als ze door omstandigheden er niet zou kunnen zijn op onze trouw er zeker iemand ter vervanging wer d gestuurd die op de hoogte was van onze wensen ed. Gelukkig was ze er toch op onze trouw en we zijn haar heel dankbaar voor het in goede banen lijde van die belangrijke dag. Groetjes Evelien
Ik wou juist zeggen... een contract is bindend langs beide kanten, hij zegt jullie trouw af dus moet hij jullie tegemoed komen (je had je ingesteld op zijn aanwezigheid, dus het minste is een vervanging zoeken en misschien eventueel zelfs een vergoeding). Feit is dat hij er niks aan kan doen dat hij slecht te been is, maar langs de andere kant heeft hij jullie zijn woord gegeven, vraag hem eens wat hij voor jullie kan doen want op zo'n korte tijd nog een ceremoniemeester vinden is volgens mij heel moeilijk (vergeet niet dat je hem/haar moet briefen op korte tijd eh!)
kijk snel eens op www.allegebeure.be. Jonge kerel, die wèl goed te been is. Mss is hij nog vrij! Z'n nummer kan je wel vinden op z'n website denk ik! Succes!