Terug naar overzicht
Hallo Jamie, Wij betaalden 200€ voor begeleiding van vertrek thuis tot aan het gemeentehuis doorlopend tot aan de receptie van ons huwelijk (zo'n 7u). Vooraf hadden we een tweetal gesprekken met tips om het één en ander door te nemen... Maak je nog maar niet direct zorgen, je hebt nog tijd hoor!!
Wij deden alles zonder wedding planner (ik heb veel te veel plezier en traantjes beleefd/gehad aan het eigenhandig plannen van onze wedding...) en op de dag zelf hadden we geen ceremoniemeester en toch waren we overal op tijd! Heb je er al eens aan gedacht om het zonder te doen, want ik denk dat 70% van de koppels het nog altijd zonder ceremoniemeester doet (als ik kijk naar 3 huwelijken in de familie zijn er 3 zonder begeleiding... - als ik kijk naar andere huwelijken die ik heb meegemaakt zie ik 1 op 3 huwelijken met een ceremoniemeester...)
hey, jammer dat ze niet antwoordt.. niet echt professioneel in mijn ogen... als je nog niets getekend hebt kan je - ofwel afwachten en je geduld op de proef stellen - ofwel bij iemand anders informeren voor het geen je zoekt ps al eens gekeken op www.allegebeure.be ? is een beginnende weddingplanner die wèl erg professioneel is. Succes!!!
Inderdaad, over Alle Gebeure hoor ik ook niets anders dan goeds! Zeker aan te raden.
Hejj dankjj voor de reacties.. zal nog ff wachten maar het is omdat ze zei dit weekend af te spreken nu we eindelijk samen eens een weekendje thuis zijn.. maarja heb al vanalles gepland dus zal zij nu maar op ons moeten wachten. kzal zeker eens kijken op die site groetjes jamie x
Hoi,Wij hebben onze ceremonie geboekt via het bedraijf dat ook het ceremonievervoer voorziet. Dit hebben we gedaan op aanraden van enkele collega's en familieleden. Wij hebben maanden ons vor het hoofd gestoten dat we dat ebdrag toch beter aan andere dingen konden besteden.Een dikke maand voor ons huwelijk is ze lang gekomen en heeft ze een hele namiddag bij ons geweest voor een goed gesprek en we hebben heel de trip gereden die we die dag moesten doen (gemeente, kerk, feestzaal...). Wij hebben van haar nuttige tips gekregen ed.De angst voor het "weggesmeten geld" was toen al een stuk afgenomen. Maar op de dag van ons huwelijk waren we beide zo blij dat we een ceremoniemeester onder de arm hadden genomen. Dankzij haar hebben we die dag heel wat dingen uit handen kunnen geven en optiemaal kunnen genieten zonder ons zorgen te maken over zitplaatsen, lopen in bepaalde volgordes, ze heeft me constant geholpen met mijn sleep ed...Een dikke pluim voor onze ceremoniemeester en ik zou het nu echt iedereen anraden. Haar geld meer dan waard.GroetjesEvelien
wij hebben gisterenavond ceremoniemeester erwin vast gelegd + onze wagen!!! ik denk dat we een 700 euro kwijt zijn... maar voel me er zo goed bij!
ik heb haar ondertussen aan de lijn gehad en we hebben een afspraak voor 15 augustus dus het komt wel inorde groetjes jamie x
@ Mike, ik ken Davy van Allegebeure . Ja hij is beginnend (wat ik ook zei), ja hij is professioneel. Kan beginnend en professioneel dan mss niet tesamen gaan? Ik denk het wel. Bovendien ben ik niet de enige die hem aanbeveel. Kijk maar naar mevrouw Jessica Glit Glam. Gun iedereen zijn begin. Dankjewel.