Terug naar overzicht
Verwelkoming: mezelf Vergevinsmoment: zus Kris Eerste lezing: papa Kris Tekst rond huwelijkskaars: mijn papa Voorbeden: petekindje Kris + haar stiefbroertje Gedicht rond 'onze' boom: mijn broer Bedankingstekst ouders: Kris De mama's zagen het minder zitten om te lezen, die wilden ongedwongen van de viering kunnen genieten zonder zenuwen .
- verwelkoming door de bruid - vergevingsmoment door papa van de bruid - eerste lezing door collega van de bruid - tekstje bij de zegening van de ringen door schoonzus - voorbeden door gemeenschappelijke vriend en nicht van de bruid (kennen elkaar) - bezinningstekst als bedanking naar de ouders door bruid Wij hadden mensen gekozen uit verschillende 'groepen' waartoe we behoren: gezin, familie, collega, vrienden,... Op die manier kende iedereen in de kerk wel iemand die voorlas. Veel connecties via de bruid, als je dat zo bekijkt, maar mijn man zijn collega's zijn niet zo'n spraakwatervallen en ook langs zijn kant van de familie zag niemand het meteen zitten om voor te lezen. Verder hebben wij een gemeenschappelijke vriendengroep, dus ja...
- Verwelkoming door de bruidegom - Visie over liefde door bruidspaar - Voorstelling bruid door getuige/zus bruid - Voorstelling bruidegom door broer bruidegom - "Vergevingsmoment" door beste vriendin bruid - Tekst kaars door moeder bruid - Nog een tekst (ik zou begod niet weten hoe ik het omschrijven moet) door getuige bruidegom - Tekst Grote Haas en Hazeltje door schoonbroer Geert Kijk binnen de familie, vraag wie er wil lezen en wijs dan teksten toe! Kijk binnen de vriendengroep, vraag wie er wil lezen en wijs dan teksten toe!
Hoi,Schuldbelijdenis: Vriend bruidegomEerste lezing: getuige bruidegom = broer bruidegom (zelfgeschreven tekst met wensen voor ons)Huwelijkskaars: Getuige bruidBezinningsmoment: Vriendin bruidVoorbeden: Vriendin bruidWij hebben directe familieleden (op getuige na) geen teksten laten lezen zodat zij als suite optimaal konden genieten van de misviering.GroetjesEvelien
Hey, Ik zelf hebt ook een tekst voor gelezen... Mijn ventje wist wel dat ik iets ging voorlezen maar hij wist niet wat..... Groetjes