Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ballonnen

6-7-2011 11:08:47
Hey iedereen,

Nog 23 te gaan voor onze grote dag en de zenuwtjes beginnen af en toe toch eens te komen :-)
We zijn nog bezig met de laatste hand te leggen qua decoratie enzo.

Nu hadden wij graag aan het huis, gemeentehuis en zaal ballonnen gezet gevuld met Helium.
Nu vroeg ik mij af of iemand daar ervaring mee heeft?
De ballonnen hebben we al, deze zouden dus enkel nog gevuld moeten worden met Helium.
Hoe doen jullie dit? Laten jullie dit over aan een Ballonshop? Of huren jullie een Heliumtank?
Of kan dit langs een verdeler van gas?

Hopelijk kunnen jullie ons helpen

Groetjes
Ann & Evelyne

Ann
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 761

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik6-7-2011 11:19:22

Hoi Ann,

Heliumballonnen zijn heel mooi en zorgen voor de nodige versiering (is niet te duur en komt toch niet goedkoop over als het goed gedaan is...)
Misschien één nadeel, ze gaan mee met de vind, dus als je ze buiten wilt zetten dat waaien ze bij het minste zuchtje van hier naar daar en missen ze eigenlijk een deel van hun schoonheid.

Wij hadden ook heliumbalonnen op onze trouw, maar dan als aankleding in de zaal (waard het windstil was) en wij waren uiterst tevreden!

Wij hebben onze balonnen besteld bij drukkerij Boonen in Hamont en zij hebben dit geweldig gedaan, mooie kleuren... echt prachtig!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik6-7-2011 11:23:57

Mijn man had als verrassing ballonnen voorzien in de kerk, die we daarna hebben meegenomen naar de feestzaal om op elke tafel een ballon te zetten. Aangezien het een verrassing was heb ik geen idee van de prijs.

Hij heeft dit volledig laten plaatsen door een winkel die dergelijke dingen regeld aangezien je ook moet denken aan gewichtjes om de balonnen op de grond te houden. Ik denk niet dat je je eigen ballonnen kan afgeven bij een ballonshop om ze dan te laten vullen. Als ik me niet vergis zijn Haliumbalonnen voorzien van een speciele binnenlaag zodat de lucht er minder snel zal uitgaan.

heidi

Meld misbruik6-7-2011 11:30:43

als je zelf de balonnen wilt vullen moet je er eerst iets in doen (hi float) dacht ik dat het noemt, mijn zus is 2 weken geleden getrouwd en toen hebben we ook zelf de balonnen gevuld, we hadden het 's avonds rond 6uur gevuld en rond 11uur begonnen ze al te dalen, de balonnen van de bruidskindjes daarentegen hebben nog een week in de lucht gezeten, maar deze hebben we laten vullen in de balonwinkel.
Wij moesten voor de balonnen van de bruidsjongens wel de balonnen daar aankopen, maar ze hadden ook veel keus, we betaalden 1,90euro per balon

wouter

Meld misbruik8-7-2011 13:05:48

Antwoorden op veel gestelde vragen, over ballons en helium over het algemeen vind je hier:
http://www.ballonatelier.be/veelgesteldevragen.html
dit zou je een pak verder moeten kunnen helpen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...