TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ina
13-8-2011
|
6-7-2011 12:58:15
Ellen, wij zijn woonachtig aan de Schelde, te Rupelmonde, vlak aan de Westhinder onlangs zijn wij daar voor de eerste maal op geweest, tgv een feestje het dek is aangenaam te vertoeven, zeker bij mooi weer indien aanwezigheid van kids dien je deze altijd wel in het oog te houden hé het ruim is verdeeld in twee delen (toen werd dat eerste deel voorzien om buffet te zetten en tweede deel was zittend gedeelte) alsook is er een dansvloerke voorzien, maar mits enige aanpassing aan je tafelverdeling kan je deze wel ruimer maken ik vermoed dat je ongeveer 80 personen kan ontvangen, zittende mijn inziens was die wel deftig gerenoveerd en gezellig, de aankleding tgv huwelijk kan je uiteraard dan nog wel zelf doen uiteraard sanitair is ook voorzien, dus toiletbezoek is geen probleem ikzelf keek er niet zo naar uit, een boot associeer ik steeds met zeeziek , maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het goed is meegevallen helaas kan je daar niet vrij op, want anders had ik gerust wat foto's willen gaan nemen voor jou zodat je een idee kan vormen desnoods wil ik dit hier wel eens onderhoren of er een mogelijkheid zou zijn dat ik ff op boot kan voor foto's grtjs
|
|
Véronique
31-7-2009
|
6-7-2011 13:49:06
Ik weet enkel dat vrienden van ons daar hun fotoreportage hebben gedaan... Het huwelijksfeest was elders.
|
|
Ina
13-8-2011
|
9-7-2011 11:26:46
Ellen, ondertss heb ik ff wat informatie gesprokkeld een mailtje naar gemeentebestuur@kruibeke.be zou volstaan om dan foto's te bekomen van de Weshinder mocht het alsnog de Westhinder niet worden, wens ik je nog veel succes met de zoektocht naar een feestgelegenheid grtjs Ina
|
|
Ellen
23-6-2012
|
11-7-2011 17:15:16
Hey Ina, Hartelijk bedankt voor de moeite. Ik ben al eens langs buiten een kijkje gaan nemen en ik vind de sfeer daar alvast geweldig :-) Hopelijk valt de binnenkant ook geweldig mee. Enig minpuntje tot nu toe is de parkeergelegenheid! Maar we blijven zoeken naar een ideale zaal. Heb ook al een kijkje gaan nemen in de Watermeulen, maar is toch minder dan ik ervan verwacht had. Heb jij enig idee hoe groot het kasteel van Wissekerke is? Blijkbaar kan je dat ook afhuren. De gemeente kruibeke slaapt denk ik, want ik krijg geen mailtje terug. =) Groetjes,
Ellen
|
|
Ina
13-8-2011
|
|
|
Ellen
23-6-2012
|
11-7-2011 19:51:39
Hey Ina, Ikzelf woon in Burcht, maar wij hebben onze zaak in kruibeke, daarom dat we ook in Kruibeke wat op zoek zijn. Vrienden van mij zijn ook getrouwd in de watermeulen (allé het feest toch) en eigenlijk hoor ik van nog héél veel mensen dat ze daar heel tevreden van zijn. Wij hebben een maand een optie gekregen, misschien dan toch nog eens overdenken... :-) Onaangekleed zag die zaal er ongezellig uit, maar nu heb ik foto's gekregen van een aangeklede zaal en dat is toch precies iets heel anders. Ik heb nog even tijd hé... 't is maar voor volgend jaar en we hebben nu een optie. Krijgt jouw feest al vorm? Bij jouw begint het al te korten hé! Groetjes Ellen
|
|
|
Ellen
23-6-2012
|
12-7-2011 20:57:41
Hey Ina!
Wij hebben een fitnesscentrum in Kruibeke. Ik ben vandaag naar Passie voor eten geweest, wel een aangename ervaring. Alleen krijg ik niks terug van het gemeentebestuur van KRuibeke, dus ga ik morgen eens langs het gemeentehuis. Dat zal hopelijk meer effect hebben. BTW ik heb nog goede reacties van vrienden over de Watermeulen gehoord, dus dat zal zeker in kannen en kruiken komen.
Wie hebt gij als kapster? En bruidsboeket? Kzie door het bos de bomen niet meer... =) Zoveel keuze...
Groetjes,
Ellen
|
|
Ellen
23-6-2012
|
13-7-2011 9:28:41
Hey Ina,
NOg eens een vraagje. Nemen jullie de walking dinner in de watermeulen? Of BBQ ofzo?
Groetjes,
Ellen
|
|
Ina
13-8-2011
|
13-7-2011 19:30:56
hey Ellen, mijn kapsel zal verzorgd worden door Kapster Kelly uit de Kloosterstraat in Rupelmonde, zij krijgt iet of wat carte blanche, weliswaar met wat richtlijnen van mij mijn bruidsboeket heb ik besteld bij de Eeuwige Lente in Bazel; de bedoeling was dat ik ongeveer 5 stuks uit boekjes ging aanduiden en uiteindelijk zou mijn vriend dan bestellen en zou het een verrassing blijven voor mij... maar ik vond slechts één boeket dat volledig mijn goesting was dus de keuze was snel gemaakt ons feest in de Watermeulen bestaat uit Receptie, Familiediner en Party met hapjes en tapjes heb je ondertss al iets vernomen mbt Westhinder? grtjs Ina
|
|
Ellen
23-6-2012
|
13-7-2011 20:21:05
Hey Ina,
Ja ik mag langskomen voor de sleutel. Al zit ik nu toch sterk de voor- en nadelen te overwegen. Het voordeel met een feestzaal, is natuurlijk dat je je van niks iets moet aantrekken. Bij het afhuren van de zaal moet er gepoetst worden, moet je versiering meer in orde brengen, vergunningen aanvragen... Nu zit ik met het dilemma.... Er komt al zoveel bij kijken en ik denk op dit moment dat ik meer ontspannen ga kunnen zijn als ik weet dat alles voor mij geregeld wordt... Maar dat is nu, daarnet was het nog helemaal anders... en zo zal ik wel voortdurend schommelen met wat ik wil...
Ben nogal een twijfelaar.
Groetjes,
Ellen
|
|
Ina
13-8-2011
|
14-7-2011 17:19:38
Ellen, ik weet precies wat je bedoelt het feit dat, wanneer je feestzaal kiest, alles voor je geregeld wordt, is een serieuze last die van je schouders valt terwijl, wanneer je zaal huurt en voor alles zelf instaat, daar heeeeeeel wat bij komt kijken wij hebben in begin ook getwijfeld, maar die twijfel duurde niet lang oké, het prijskaartje van die twee verschillen enorm, maar daarin moet je met je tweetjes overeen komen je hebt nog ff de tijd om alles tegen elkaar af te wegen, maar hoe langer je erover nadenkt hoe meer je gaat twijfelen... of net niet...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|