Terug naar overzicht
Hallo, Het gaat inderdaad allemaal snel. Je zal versteld staan hoe snel het jaartje om gaat zijn. Hoe graag je ook wilt dat het voorbij is, probeer echt ook van de voorbereidingen te genieten (hoe moeilijk dat soms ook is ). Want de dag zelf is snel om... Wij zijn ondertussen al bijna één jaartje getrouwd, afgelopen jaar is ook zo snel voorbij gegaan... het lijkt alof het gisteren was dat wij aan het altaar stonden. Heel veel succes... GroetjesAnnelies
Hey Francis, Voor ons is het nog een jaar en een dagje wachten:-) bij ons staat al vast: - Het stadhuis - DJ - Feestzaal - Zaal ceremonie - Pers. dien onze ceremonie begleidt -Praatpaal -Fotograaf -dozen voor enveloppendoos te maken(decoratie dient nog te gebeuren) - Juwelen zijn gekocht:-) - Hebben ook al de uitnodiging gekozen die we gaan gebruiken Voorlopig even stil gevallen nu :-) groetjes
hey wij moeten ook nog exact een jaartje wachten maar hebben nog niet zoveel vastgelegd als jullie hoor het enige dat we al hebben is mn trouwkleed dat besteld is over de zaal raken we er ni goed uit we mogen pas in januari onze ondertrouw gaan doen en de uitnodigingen daar raken we niet uit maar niet getreurd binnen het jaar is da allemaal klaar groetjes kathie
heyhier nog een jaar en 8 dagen te gaan.eindelijk begint het te korten. we zijn begonnen op 2jaar en 3maand.mijn trouwkleed is besteld, de zaal is al gekozen en bevestigd.ondertrouw ook pas in januari mogelijk.gastenlijst ongeveer klaar,in augustus eerste gesprek voor de viering.maar we genieten volop van de voorbereidingen. nog veel plezier ermee
hey leuk al die berichten.krijg er gewoon weer vlinders in me buik als het zo lees. kathie @ we kiezen wel een leuke dag uit he heeft deze datum bij jullie ook een speciaal tintje kunne ze samen duimen voor mooi weer he waar trouwen jullie als ik vragen mag? wij genieten ook heel erg van de voorberiedingen.wij liggen nu ook even stil , maar volde maand kunnen we weer veder als het goed is maar
Hey, Hier nog 310 dagen. Bij ons liggen volgende zaken vast : Zaal Dj Fotograaf Vervoer Trouwkleed is gekozen kan dan op zoek naar schoenen, lingerie en juwelen Nu genieten van de zomer en in het najaar gaan zien voor ringen en uitnodigingen, ik weet al wel ongeveer wat en hoe.
hehe, wij moeten vanaf nu een jaartje wachten, Vandaag gemeentehuis geregeld, om 11.15u volgend jaarKerk ligt vastVervoer ligt vastkleed gekozenceremoniemeester ligt vastdj gekozenzaal gekozen en vastgelegd, alsook het dessert! hahahahahafotograaf ligt vastmijn kapper is verwittigd, hihihondertussen toch al op zoek naar bestemming huwelijksreis(tzal ni ver zijn, want veel budget zal er ni meer overschieten)ook al op zoek naar juwelen, tiarauitnodigingen weet ik ook ongeveer wat ik wilbedankjes ben ik ook mee bezig
hey Evy je bent al best wel een eind met de voorbereidingen ik heb nog wel een een ander in de tussen tijd gedaan ik heb nu ook me kapper weet er van moet in december een afspraak maken de foto graaf besproken deze komt in januari kijken hoe of wat me tiara heb ik al deze heb ik ook ooit van me oma gehad weet niet meer waarvoor ( maar me opa is niet meer onder ons dus) dus deze wil ik zeker op onze dag gaan dragen veder met ik nu ook met de bedankjes bezig en met de teksten voor de uitnodigen de kleuren team is ook al bekend en het is rood/wit geworden heb al een afspraak gemaakt voor het uitzoeken van me jurk ( 8 oktober 2011) zo een zin in tot zo voorbedingen meer kunnen we nu even niet doen
Al gedacht aan save-the-date kaartjes? Da's nu IN. Dan kunnen je genodigden die je al zeker wil vragen alvast de datum vrij houden. Jullie trouwen in de zomer, dus kans dat ze al een reisje boeken of zo. Dan kunnen ze daar alvast rekening mee houden.
Nog 355 dagen op de teller. Bij ons is er al geregeld: - Zaal - Gemeentehuis (30/06/2012 11u45 alsjeblieft ;) Exact 29 jaar na mijn ouders) - Vervoer voor ons en suite ligt vast - Fotograaf ligt vast - Bedankingen zitten al in mijn hoofd en een paar offertes zijn aangevraagd (is eigenlijk voor na de trouw, maar soit is dan al gedaan e:)) - Met de huwelijkslijst is een vriendin bezig - DJ is bijna geregeld Voor de rest zit alles in mijn hoofd, maar is er nog tijd e (kledij bruidskindjes, eigen kledij, kerk, uitnodigingen, ...)
* huwelijklijst moet huwelijksreis zijn
is gewoon drie dagen na mijn verjaardag en een week nadat ons zoontje zeven jaar wordt en omdat het zomer is echt speciaal is deze datum niet want anders was het eind oktober en dan is het al vele kouder he wij trouwen in hoboken (antwerpen) en jullie ? bij ons ligt nu voorlopig alles vrij stil met de voorbereidingen maar we duimen zeker mee voor mooi weer die dag groetjes kathie
oh ja sorry voor de late reactie ondertussen nog 360 dagen
hey kathie het gaat snel he voor we het weten zijn we getrouwd ik met er van de week zelf over gedroomd over de dag en me verloofd ook nou veel voorbereiding plezier nog en geniet op deze dag