Terug naar overzicht
hey kunnen ze je niet helpen in de bruidswinkel zou het even vragen
Hoi Karine, Ik mag een prachtige zijden sjaal bij de bruidswinkel lenen! Misschien kan je dat ook bij die van jou vragen? Groetjes,Filipa
Hey Karine! Ik maak mijn sjaal zelf, alé, laat die zelf maken :-) Heb in Nederland op de markt mooi stof (zijde look) gekocht... Groetjes Esther
Ik volg dit even mee op, ik ben naar een rode sjaal aan het zoeken. Daar mijn bruidsjurk gemaakt en dus niet van bruidswinkel komt kan ik niet op een bruidswinkel terugvallen... Iemand daarvoor ideetjes?
Hoi bruidjes, ik weer niet waar jullie vandaan komen, maar in Sint-Martens-Latem is een Outlet van feestkledij, en daar hebben ze mooie sjaals en stola's in alle kleuren van de regenboog! Heb er zelf mijn suitekleedje gehaald voor de trouw van m'n schoonzusje en dat had een vanille kleurig accent, en ze hadden verschillende sjaals die er mooi bij pasten, er zit dus zeker ook wit of beige bij! De winkel heet Anne-Sophie, kan je wel googelen. Doei!
ik heb in de solden in zo'n 'madammenboetiek' 2 supermooie grote zijden sjaals gekocht voor 25 euro per stuk. Ik ga hier jaren plezier van hebben omdat ze een outfit ineens feestelijker maken én de kou wat wegnemen als het frisser is dus misschien zoiets ook proberen in de solden te scoren ? Zeker de gekleurde versies vind je makkelijk.