Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoektocht witte sjaal

6-7-2011 12:25:43
Hey,
Ik ben op zoek naar een witte sjaal die ik eventueel kan aandoen bij slechter weer op onze trouwdag. Weet iemand mooie sjaals in winkels te koop (wel een bredere sjaal natuurlijk, die ik over mijn schouders kan leggen zoals stola) of heeft iemand die te koop van eigen trouw of zo?

Groetjes

Karine
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1100

francis
6-7-2012
 Meld misbruik6-7-2011 12:42:27

hey

kunnen ze je niet helpen in de bruidswinkel zou het even vragen

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik6-7-2011 12:49:52

Hoi Karine,

Ik mag een prachtige zijden sjaal bij de bruidswinkel lenen!
Misschien kan je dat ook bij die van jou vragen?

Groetjes,
Filipa

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 12:54:41

Hey Karine!

Ik maak mijn sjaal zelf, alé, laat die zelf maken :-) Heb in Nederland op de markt mooi stof (zijde look) gekocht...

Groetjes
Esther

Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 12:56:25

Ik volg dit even mee op, ik ben naar een rode sjaal aan het zoeken. Daar mijn bruidsjurk gemaakt en dus niet van bruidswinkel komt kan ik niet op een bruidswinkel terugvallen... Iemand daarvoor ideetjes?

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik6-7-2011 14:16:38

Hoi bruidjes, ik weer niet waar jullie vandaan komen, maar in Sint-Martens-Latem is een Outlet van feestkledij, en daar hebben ze mooie sjaals en stola's in alle kleuren van de regenboog! Heb er zelf mijn suitekleedje gehaald voor de trouw van m'n schoonzusje en dat had een vanille kleurig accent, en ze hadden verschillende sjaals die er mooi bij pasten, er zit dus zeker ook wit of beige bij! De winkel heet Anne-Sophie, kan je wel googelen. Doei!

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 15:52:08

ik heb in de solden in zo'n 'madammenboetiek' 2 supermooie grote zijden sjaals gekocht voor 25 euro per stuk.
Ik ga hier jaren plezier van hebben omdat ze een outfit ineens feestelijker maken én de kou wat wegnemen als het frisser is dus misschien zoiets ook proberen in de solden te scoren ?
Zeker de gekleurde versies vind je makkelijk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...