Terug naar overzicht
Hoi Kelly, zoek op Facebook even naar Jessica Van Humbeeck - Albert, bij Trouw 08 08 09, zie je er enkele van de Vlaschaerd. Wij hadden lange tafels rond de dansvloer met aan het hoofd de eretafel. Aan de uithoeken van de zaal hadden wij ronde tafels. GroetjesJessica
Hey Kelly, de makkelijkste manier om een zaal goed gevuld te krijgen, is het gebruik van ronde of ovalen tafels. Die nemen nl. veel meer plaats in dan rechthoekige omdat je, behalve de diameter van je tafelcirkel, ook nog een ruime diameter errond moet rekenen voor het achteruit trekken van de stoelen. Wanneer je dus 2 ronde tafels naast elkaar plaatst, moeten die redelijk ver uit elkaar staan opdat de stoelruggen van beide tafels elkaar niet raken. Je moet dus aan àlle kanten van je cirkel een wijde boog voorzien. Bovendien zijn ronde tafels ook heel gezellig.
Wij een dagje ervoor :) Dat komt wel goed ze Kelly! Als het goed is Jessica dan ga ik ook even een kijkje nemen... Zijn het eigenlijk allemaal ronde tafels? Wij moeten nog eens dringend naar daar denk ik...
Bedankt voor de tip Fredie! Wij moeten ook goed vullen :)
Hmm, 2 jaar geleden hadden ze niet zo heel veel ronde tafels. Misschien is dat nu al veranderd. Ik had een combinatie van lange en ronde (ronde enkel op de uithoeken), en aan het hoofd onze eretafel. Wij zijn dat toen in de Vlaschaard zelf gaan vragen hoe we dat het beste konden doen. Wij hadden iets meer dan 100 man. @Claudia: tuurlijk, kom maar kijken :-)
Ah dan ben ik al een beetje gerust. Onze teller staat nu op 127 :)
Bedankt voor jullie reacties ;-)
@ Jessica : Mag ik ook eens kijken? Ik moet ook nog mn tafelschikking in orde brengen ! Stressss !