Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuk bedankt gedichtje!

6-7-2011 13:31:49
Wij hebben voor onze ouders als cadeau een fotokader gekocht. Nu willen we daarin een leuk gedichtje zetten en dan kunnen ze nadien zelf een foto kiezen. Weet er iemand van jullie een leuk tekstje?

Kan ook zijn dat we een persoonlijke tekst gaan maken, maar dat moeten we nog even bekijken...

Groetjes, Claudia

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 545

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik6-7-2011 21:32:35

Bedankt voor alles
wat jullie
voor ons gedaan hebben,
gisteren,
vandaag,
en morgen.

Leen
18-6-2011
 Meld misbruik8-7-2011 19:30:56

Wij hebben hetzelfde gedaan. Een kadertje gegeven met volgende tekst (en dan erbij verteld dat ze later een foto mochten uitkiezen voor in de kader):

Lieve ouders,
De dag dat wij het huis verlieten,
zullen wij nooit vergeten.
Het onbekende tegemoet,
het zorgen voor ons eigen leven.
Jullie gaven ons dit voorbeeld;
normen en waarden gaven jullie ons door.
Dit zijn de bouwstenen van onsleven
en daar bedanken wij jullie voor.
Wij willen jullie bedanken
voor al de goede dingen
van vroeger, van gisteren,
voor nu en
morgen.

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik8-7-2011 20:03:18

Bedankt! Het is alletwee héél mooi! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...