Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwstress pfff

6-7-2011 14:22:35
hey mede bruidjes en gommetjes,
ik weet er staan nog 65 dagen op onze teller maar heb nu al superveel last van trouwstress wij hebben begin juni onze uitnodigingen verstuurd maar er zijn blijkbaar heel veel mensen bij die niets moeten laten weten of ze gaan komen ja of nee ookal hadden wij duidelijk in onze uitnodiging gezet graag een seintje bij komst of afwezigheid voor 9 augustus ja kweet dat is nog een dikke maand maar tis echt niet fijn om niet echt reactie te krijgen. en de dromen worden ook maar erger en erger zo had ik deze nacht gedroomt dat we onze sla nog zelf moesten wassen op ons avondfeest kweet niet hoe ik daar weer ben opgekomen hoor .

vicky
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 793

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 14:40:54

Ooooooooooooh Vicky!!! Das ni leuk zo'n stress hé!

Maar maak je niet al te veel zorgen! Ik weet hoe het bij mij gaat als ik ergens op moet toezeggen of zo, ik stel dat ook altijd veel te lang uit en dan op het laatste nippertje bel ik nog... Dus misschien zijn die mensen ook zo. Wij zijn er zelf natuurlijk ook veel meer mee bezig dan zij hé

En als ik je mag gerust stellen; je zal de sla niet zelf moeten wassen op je grote dag

xxx

marianne
10-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 14:49:06

Hey Vicky :-)

Wij trouwen op dezelfde dag en ook wij hebben onze uitnodigingen begin juni verstuurd maar net zoals bij jullie zijn er maar een klein aantal die direct iets hebben laten weten.
8 koppels van de 40 dus niet veel hé!
De rest heeft nog tijd tot 10 augustus...
Ik maak mij geen zorgen komt wel goed.
Zoals Esther zegt de meeste stellen het uit en met de vakantie en zo zijn mensen met andere dingen bezig. Wij uiteraard zijn er dag en nacht :-) mee bezig!

Komt wel goed geen zorgen maken

grtjs

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 15:00:38

thx voor deze aanmoedigende berichtjes @ esther idd op onze grote dag zullen we dat niet moeten maar wat een droom weeral gewoonweg creepy

Liesbet
9-7-2011
 Meld misbruik6-7-2011 15:15:22

Haai,
niet om je nog meer stress te doen krijgen, wij trouwen zaterdag. Bij ons moesten de genodigden iets laten weten tegen 20 juni. Voor de receptie heeft de helft gereageerd tegen die datum! Voor het avondfeest was er nog een kwart van de mensen die moesten reageren die niks lieten weten.
Ik heb dan op Facebook een berichtje gezet en heb een algemene mail gestuurd naar een boel mensen, want hoe moet je in hemelsnaam bestellen als je niks weet.
En de commentaar die toen kwam: 'moet ik iets laten weten, ik ben toch familie' en nog meer van dat gedoe...
Eén tip: gelukkig hadden wij al een heleboel mensen zelf aangesproken toen we ze tegenkwamen, op familiefeesten en dergelijke en wisten we zo al vrij veel...

Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 15:18:38

Ben ik zo laat met mijn uitnodigingen, heb ze sinds gisteren allemaal de deur uit, begin mij al zorgen te maken.
Maar het is wel zo dat er veel mensen laat reageren en ik ben daar ook wel één van :-s
Er staat datum op eh, dus voor die datum niet teveel zorgen maken en inderdaad mensen aanspreken. Wij hebben een aantal mensen persoonlijk hun uitnodiging gaan geven en die hebben ook direct bevestigd.

joke
2-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 15:23:50

Hier zijn de uitnodigingen een dikke week geleden verstuurd. Wij hebben van ongeveer 1/3 van de mensen bevestiging, maar dat komt omdat ik al redelijk wat mensen gezien heb en ze hebben dan direct bevestigd. De mensen die nog niet bevestigind hebben zijn zij die de uitnodiging per post gekregen hebben en mensen die wij nog niet gezien hebben... geen stress, ze kunnen bevestigen tot 10/08. Ik ga er ook vanuit dat ik op dat moment nog vele mensen zal moeten bellen/mailen om een antwoordje. Op 18/08 hebben wij afspraak met de feestzaal. Dus opzich heb ik dan nog 8 dagen om iedereen aan te spreken en de details van de tafelschikking te bekijken (ruwe deel kan je opvoorhand al), lijkt mij wel te doen. No stress!!!!
En dat van die sla.... ik ben er zeker van, dat jullie dat niet zullen moeten doen :)!

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 15:40:07

die sla zelf wassen, 't zou nog toffe trouwfoto's opleveren denk ik !!

no worries over die bevestigingen, ik ben ook altijd zo'n late die de laatste dag 's avond denkt : aiaiaiai, ik moet nog confirmeren.

wij trouwen zelfde dag als jullie en de onze moeten nog naar de drukker (ok, komt door computercrash) maar we wilden sowieso niet té vroeg afgeven, hoe korter bij de datum hoe minder stress denk ik dan.

relax meid

b

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik6-7-2011 20:00:07

Hoi

Onze uitnodigingen zijn al begin juni verstuurd en ook hier geen reacties! Bij ons moeten ze bevestigen voor 15 juli... Er zijn momenteel 10 koppels die bevestig hebben

Blijkbaar vinden de mensen dat normaal! Begrijp het ook niet

Grtjs

Sara

Kathy
6-8-2011
 Meld misbruik6-7-2011 21:20:50

Hey,

Bij ons hebben de mensen tijd tot morgen om te reageren. De meeste hebben nu al wel bevestigd... 2/3 deze week pas hoor! Ik snap het ook niet goed, ik zou vrijwel meteen iets laten weten maarja iedereen is verschillend zeker :-) De 12 mensen die nog moeten antwoorden, heb ik zonet een 'herinneringsmailtje of smsje' gestuurd. Ik ben benieuwd! Succes... tkomt allemaal wel goed hoor alleen ja je moet geduld hebben :-)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...