Terug naar overzicht
Ooh lijkt mij zalig. Mag ik vragen hoeveel per persoon je daarvoor betaald hebt?
charlotte als je zeker wil zijn dan kan je een spoedprocedure aanvragen, gaat normaal dan binnen 3 dagen als ik me niet vergis. veel plezier op de reis !!
Ja maar die spoedprocedure kost ook meer dan dubbel zoveel. Als ze zeggen dat het de dag voordien zal klaar zijn zou ik het risico nemen. Nog beetje extra stress :)
Geniet van de 2 honeymoon weken Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen via welke organisatie je hebt geboekt?
Geniet ervan!!
Wij hebben onze reispas heel stipt gekregen: we hebben die begin juni besteld (volgens de gemeente de drukste periode want de meeste mensen bestellen dit vrij laar) en moesten normaal 2 weken wachten. Na 10 dagen was de pas er al. Wanneer vertrek je precies? Dan kunnen we al dromerig mee aftellen Hoe dan ook, geniet van het eiland en van elkaar!
leuk! ken dat gevoel. we zijn de dinsdag onze reis ook gaan boeken. 2 weken zanzibar!! whiii maar vind wel gek dat uwe pas zolang over doet. mag de mijne na 5 werkdagen gaan op halen. geniet ervan!!! debbie
Hallo Charlotte, Goed keuze! Het is echt zalig daar... ik wou dat ik ook terug kon gaan... Heel veel plezier en ik hoop dat jullie reis even schitterend is als de onze! GroetjesAnnelies
waauw, wat een leuke kreet!!! het aftellen en genieten kan beginnen. veel groetjes
mmmmmmmmm zalig!!! geniet ervan :)
Hallo Charlotte, Heb jij al wat informatie voor me?Mvg Virginie