Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwpech

6-7-2011 15:26:44
Haai trouwers,

zaterdag is onze grote dag en onhandig als ik ben, heb ik de boel stevig geboycot: een gebroken been!!!
Nu ja, laat ons hopen dat dat de rest van de pech weg houdt van onze dag, al zien de weersvoorspellingen er ook niet al te best uit. En wij gaan met de tandem naar het stadhuis en de kerk.

Ik ga in elk geval mijn humeur en mijn dag hier niet door laten verpesten, al had ik graag anders gezien...

Liesbet
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1037

Annelies
1-9-2012
 Meld misbruik6-7-2011 15:28:22

Oh nee zo jammer. Dat is echt een nachtmerrie voor de meeste bruidjes denk ik. Maar je hebt gelijk dat je jouw humeur er niet door laat verpesten. Er kan nu toch niets aan veranderd worden dus maak je er ook niet druk in.

Kan je nu nog met de tandem als je been gebroken is?

Geniet er van zaterdag!

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik6-7-2011 15:32:00

Laat je aanstaande maar trappen dan, als het gaat lukken met die tandem. Wel leuk om te lezen dat wij niet de enige zijn die met de fiets naar het gemeentehuis rijden die dag. Dus ik duim mee om het droog te houden!

Veel beterschap voor je been!

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 15:33:56

o jee.
Wel fijn dat je er niet half in depressie door zit.
keep that spirit en veel plezier

(het wordt dus geen swingende openingsdans veronderstel ik ? )

Liesbet
9-7-2011
 Meld misbruik6-7-2011 16:26:13

Ik laat mijn hubbie-to-be inderdaad trappen, en hij zal mogen doorduwen, want onze zoon van vier maanden hangt achter de tandem in de fietskar.
@Sanne: wij hebben elkaar al fietsend leren kennen en onze fietsvrienden zullen ons met z'n 40 begeleiden.

vanessa
17-5-2008
 Meld misbruik6-7-2011 20:17:00

het is mss een ideetje,maar laat de genodigden op uw gips iets schrijven ;)

veel beterschap!

Ilse
9-7-2011
 Meld misbruik6-7-2011 22:37:25

komaan eh meid, je kleed zal die gips wel verbergen :) je zal er prachtig uitzien !
En op de foto's zal dit wel niet opvallen. Ik hoop samen met jou op 'n mooie dag met mooi weer ! Samen beleven we 'n prachtige trouwdag ;) het is echt niet lang meer en het weer kan nog veel veranderen hoor.
Veel plezier en geniet ervan !
xxx

frida
6-2-2010
 Meld misbruik7-7-2011 8:06:29

Hey, Dit is geen goed nieuws. Je been gebroken vlak voor je gaat trouwen.
Maar kop op je kan maar zeggen ik doe iets speciaals....

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik8-7-2011 1:09:46

Een gebroken been is misschien een voorbode van een gelukkig huwelijk?
Ik gun het jullie alvast van harte, ook alle andere koppeltjes natuurlijk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...