Terug naar overzicht
Oh nee zo jammer. Dat is echt een nachtmerrie voor de meeste bruidjes denk ik. Maar je hebt gelijk dat je jouw humeur er niet door laat verpesten. Er kan nu toch niets aan veranderd worden dus maak je er ook niet druk in. Kan je nu nog met de tandem als je been gebroken is? Geniet er van zaterdag!
Laat je aanstaande maar trappen dan, als het gaat lukken met die tandem. Wel leuk om te lezen dat wij niet de enige zijn die met de fiets naar het gemeentehuis rijden die dag. Dus ik duim mee om het droog te houden! Veel beterschap voor je been!
o jee. Wel fijn dat je er niet half in depressie door zit. keep that spirit en veel plezier (het wordt dus geen swingende openingsdans veronderstel ik ? )
Ik laat mijn hubbie-to-be inderdaad trappen, en hij zal mogen doorduwen, want onze zoon van vier maanden hangt achter de tandem in de fietskar.@Sanne: wij hebben elkaar al fietsend leren kennen en onze fietsvrienden zullen ons met z'n 40 begeleiden.
het is mss een ideetje,maar laat de genodigden op uw gips iets schrijven ;)veel beterschap!
komaan eh meid, je kleed zal die gips wel verbergen :) je zal er prachtig uitzien ! En op de foto's zal dit wel niet opvallen. Ik hoop samen met jou op 'n mooie dag met mooi weer ! Samen beleven we 'n prachtige trouwdag ;) het is echt niet lang meer en het weer kan nog veel veranderen hoor. Veel plezier en geniet ervan ! xxx
Hey, Dit is geen goed nieuws. Je been gebroken vlak voor je gaat trouwen. Maar kop op je kan maar zeggen ik doe iets speciaals....
Een gebroken been is misschien een voorbode van een gelukkig huwelijk?Ik gun het jullie alvast van harte, ook alle andere koppeltjes natuurlijk.