Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muziek kerk + ontwerp misboekje

24-5-2006 9:57:21
Hallo iedereen,

Ik ben mometeel bezig met het uitdenken en ontwerpen van ons kerkboekje.

Welke muziek gebruiken jullie in de kerk? Gebruiken jullie CD's? Weten jullie soms mooie toepasselijke liedjes?

En hoe maken jullie dat boekje? Gewoon wit papier met een ietwat specialer papier als kaft?

Groetjes
Caroline
12/08/06

Caroline
12-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 400

peggy
13-10-2006
 Meld misbruik24-5-2006 13:21:36

hoi caroline,

wij gaan met een CD werken, de keuze van de liedjes ligt nog niet vast.

Wat het misboekje betreft hebben we A5 formaat gekozen met wit papier en onze cover is hetzelfde papier als dat van onze uitnodigingen

groetjes
peggy 13.10.2006

Kaat
2-6-2007
 Meld misbruik24-5-2006 13:55:26

Hallo
Eerst en vooral veel succes.
Wij gaan voor een bandje in de kerk en ook op het avondfeest zowat een uurtje spelen ze zeker de openingsdans en daarna discobar.
Het biekje word A5 formaat witte blaadjes en gekleurde kaft

Tom

Meld misbruik8-6-2006 9:52:20

Dag Caroline

Misschien vind je op de site www.imperialbrass.tk wel ideetjes voor de muzikale omkadering van jullie huwelijksmis. Contacteer me gerust voor vrijblijvende info! (contactgegevens op site).
Vriendelijke groeten,
Tom

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...