Jana
5-5-2012
|
6-7-2011 19:06:45
ja ik ken die situatie :) maar luister er ni naar! heb stiekem mijn bruidboeket besteld via internet. :)
Ook al zou ik zeggen: zo en zo, kweet van mezelf als ik het zelf niet kies dat ik niet tevreden ga zijn!
Maar zijn kostuum moet hij wel helemaal alleen kiezen. Dat maakt mij ni zoveel uit.
Pfff heb daar echt maagpijn van, van al dat geregel met de trouw! ook al lijkt het voor ons nog ver he, maar het zal er vlug zijn!
En toch vind ik dat wij bruidjes is moete afspreken :) da moet echt grappig zijn :)
Al die bruidjes met heel veel stress!
groetjes xxx
|
|
Filipa
23-7-2011
|
6-7-2011 19:12:32
Hoi Dorien, Ja ik ken de situatie, dwz ik heb zijn kostuum ook nog niet gezien en ik weet zelfs niet welke kleur. Ik heb wel een beetje stof meegegeven met zijn moeder zodat ze zijn hemd kan aanpassen aan de kleur van mijn kleedje :-) Mijn boeket heeft hij niet alleen besteld maar we zijn samen geweest. Hij zei dat hij het niet goed kon kiezen omdat hij bang was dat het niet bij mijn kleed zou passen... Groetjes, Filipa
|
|
Claudia
12-8-2011
|
6-7-2011 19:38:24
Hoi Dorien, Ik heb ook het kostuum niet meegekozen en ik vind dit eigenlijk wel leuk. Zijn mama is wel meegeweest naar mijn eerste pas en zij is dan meegeweest met het kiezen van zijn kostuum. Ik weet echt totaal niets, mijn verloofde is echt blij met zijn keuze dus ik ben alvast benieuwd! Voor het bruidsboeket is ook zijn mama meegegaan. De bloemenwinkel raadde wel aan dat ik een foto mee gaf zodat ze zich daar op kon baseren... Trouwens, wij zijn bij La Bella Donna in Heist gegaan en ze hebben echt goede prijzen ;)
|
|
vicky
10-9-2011
|
6-7-2011 19:43:08
Goh wij weten beide van elkaars kledij met ons huwelijk niets de enige die alles maar dan echt alles weet is mijn verloofde zijn zus aangezien zij mijn kleed maakt en mijn verloofde zijn kostuum mee gaan kopen is en zij heeft 2 staaltjes van mijn stof in een enveloppe gestoken en daarmee moet hij naar de bloemist die dan kijkt of de gekozen bloemetjes bij mijn kleed passen dus hier is het allemaal spannend afwachten
|
|
dorien
5-5-2012
|
6-7-2011 20:02:53
mja idd nog ver weg ... maar ik lig er soms toch over te piekeren. ben ook wel iemand dat veel stress kent ... nu is dat wat minder want zodra vertrek ik naar mijn werk in 's morgens vroeg kan ik dan echt als een roosje slapen na een nachtje werken!! maar ik ben al blij ook van jullie te horen dat de vriend niet zo gemakkelijk is dat de vrouw alles voor het zeggen heeft, want voelde mij precies eventjes alleen die van niets weet! Jana : amai da moet wat zijn!! bruidjes bij elkaar!!
|
|
|
Chloë
3-9-2011
|
6-7-2011 20:16:18
Mijn verloofde en ik zijn samen zijn 'kostuum' gaan kiezen, in huis Baeyens aangezien het in sprookjesthema is, hij wou dit niet alleen dus ben ik meegeweest. het zal wat trekken op hetgene dat je ziet op foto :) Alleen niet blauw ;), zou vloeken wat ik heb een rood kleed. Voor het bruidsboeket gaat hij zelf, ik heb wel voorbeelden laten zien wat ik mooi vind en hij zei toch meteen 'ah dat was wat ik in gedachten had', dus dat komt wel goed :). Hij heeft een stukje stof van mijn kleed dus weet waar het moet bij passen...
|
|
Jana
5-5-2012
|
6-7-2011 20:19:52
haha, ja da zal wa worden dan :) alle stressy bruidjes bij elkaar :)
lesley: heb je de website doorgestuurd :)
|
|
liesbeth
6-8-2011
|
6-7-2011 21:04:32
Ik heb zijn kostuum ook nog niet gezien hoor, dat zal maar voor op de dag zelf zijn :) Ben wel héél benieuwd! En mijn bruidsboeket mocht ik ook niet kiezen, heb gewoon gezegd dat het simpel moet zijn met roosjes :) groetjes
|
|
Inge
17-9-2011
|
6-7-2011 21:43:16
Mijn ventje is ook van dit gedacht,ik het jouwe niet jij het mijne niet.
ook het bruidsboeket wil hij zelf gaan kiezen,dus laat hem maar doen,zal wel een beetje tips geven maar of hij luistert is een andere zaak
Zo had ik gevraagd om mijn schoonzusje mee te nemen voor het kiezen van zijn kostuum omdat zij mijn kleedje al gezien heeft,maar dit wilde hij ook al niet enkel zijn mama en stiefvader zijn meegeweest
Heb ze dan een foto laten zien,nadien wel en ze zij wel dat het gaat passen en dat hij zeer knap is laten we hopen :-)
|
|
A.
23-7-2011
|
6-7-2011 21:55:34
Bij mij zijn beide mama's mee mijn jurk gaan kiezen. Tijdens mijn eerste pas ben ik samen met mijn papa naar m'n jurk gegaan en is m'n vriend samen met beide mama's en zijn papa zijn kostuum gaan kiezen. Ben wel benieuwd wat ze gekozen hebben maar heb er alle vertrouwen in!! Heb helemaal geen "eisen" gesteld.. voor mij was het belangrijk dat hij er zich goed in voelde en op de 2de plaats dat het bij mijn kleed zou passen. Ook wat de bloemen int algmeen en mijn bruidsboeket betreft... gaat hij allemaal regelen. Waarschijnlijk wel in overleg met zijn mama aangezien haar KVLV vriendinnen al onze bloemen gaan maken en als zij iets maken is het echt schitterend. Dus ik slaap op mijn twee oren wat bloemen/kostuum betreft!!! Doen jullie dat ook maar.. beetje vertrouwen in jullie ventjes ze zullen heus wel de juiste keuze gemaakt hebben dus don't panic!!!!
|
|
Roxanne
25-6-2011
|
6-7-2011 22:52:24
hier ook...Mijn man is samen met zijn mama zijn jaquet gaan kiezen; Ik had wel een stukje stof meegegeven van mijn trouwjurk. en het bruidsboeket kiezen is ook de taak van de man... ik had wel gezegd dat het geen groot enliefst met 1 kleur moest zijn... en das allemaal dikin orde gekomen!
|
|
Britt
23-6-2012
|
6-7-2011 23:04:20
bij ons is dit ook zo, mijn verloofde doet dit allemaal zelf en heb daar het volste vertrouwen in.
|
|
charlotte
30-7-2011
|
6-7-2011 23:51:55
Bij ons was het dus de bedoeling dat de "mama's" mee gingen voor het kostuum :) Tot ze toonden wat ze in gedachten hadden voor hem, kwam echt niet overeen met wat ik in gedachten had. Dus heb ik besloten van toch mee te gaan en ik ben heel blij dat ik dat gedaan heb. We hebben samen iets gekozen en ik ben echt heel blij, want hij staat er geweldig mee! Ik weet dus op voorhand dat mijn ventje er prachtig zal uitzien en kijk er al naar uit!!!
|
|
Sofie
|
7-7-2011 8:47:37
Mijn vriend wil ook zonder mij en met zijn mama gaan kijken voor zijn kostuum. Ik heb hem dus op het hart gedrukt iets te nemen wat hij mooi vindt. Voor hem heb ik niet echt schrik, voor de smaak van mijn schoonmoeder wel (ze heeft het graag wat extravaganter, ik moet er bvb niet aan dénken wat ze zal aandoen op de trouw zelf - ik hoop dat mijn mama er niet te fel bij gaat afsteken). En ze is bovendien nogal dominant én zijn moeder... Ik hoop dat ik niet teleurgesteld ga zijn.
Over het bruidsboeket heeft hij volgens mij nog geen seconde nagedacht en ik eigenlijk ook niet. We zullen wel zien!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
7-7-2011 14:03:35
Mijn man moest maar 2 dingen alleen doen:
1. het aanzoek
2. het bruidsboeket
En daar is hij prima in geslaagd! :-)
|
|
Silke
5-5-2012
|
7-7-2011 16:10:40
Hier gaat zijn mama mee om mijn kleed te kiezen (want heeft zelf geen dochter en wil dit wel eens meemaken). Maar ik mag niet mee om zijn kostuum te gaan kiezen, zij zorgt ervoor dat het past met mijn kleed. Over het boeket hebben we het nog niet gehad, maar dat wil hij ook heel graag zelf doen (dus zal wel genoeg hints geven wat ik graag zie en zal ook de eerste keer zijn dat hij mij bloemen geeft). Groetjes, Silke
|
|
Tinne
2-9-2011
|
7-7-2011 19:34:02
Als ik jou was, zou ik blij zijn dat er iets is waar hij helemaal alleen voor wil zorgen!! Hij heeft hoogstwaarschijnlijk ook jou kleed nog niet gezien, dan kan je hem moeilijk kwalijk nemen dat hij het zijne voor jou ook als verrassing wil houden... En dat bruidsboeket hoort eigenlijk zo!! Laat hem de kans zicht te bewijzen!! Jullie zijn met twee die dag, niet jij alleen!!
|
|
Brenda
10-9-2011
|
8-7-2011 0:50:43
oei, ik ben precies een uitzondering hier.... ik ben mee gegaan voor zijn kostuum.
we hebben daar zelfs niet over nagedacht eigenlijk, zijn gewoon samen naar de afspraak gegaan.
en dat bruidsboeket zal ik denk ik ook zelf bestellen want ik ben van het 'less is more' type en mijn aanstaande ziet het altijd allemaal veel uitbundiger....
|
|
Cindy
5-5-2012
|
8-7-2011 1:01:55
Yeps, Tinne heeft een beetje gelijk. We denken soms dat onze mannen zich er niet zoveel van aantrekken dan wij, maar geloof me vrij: dat doen ze wel. Ze willen ook betrokken worden en keuzes maken. Niet alleen samen met jou, maar ook eens helemaal zonder jou. Dan kunnen ze je ook eens tonen wat ze in hun mars hebben en je verrassen met hun keuze. Die van mij gaat zijn zus (getuige) mee nemen op jacht voor zijn kledij. Vooraf ga ik wel een foto meegeven van mijn jurk met mijn schoonzus-to-be. Voor het boeket weet hij nu al ongeveer wat voor iets het mag zijn, smal maar lang. en ik ga hem ook nog tips geven voor keuze van bloemen. Geef hem iets om mee te werken, en dan kan hij zelf kiezen, maar naar jou smaak. Niet panikeren dat het niet je ding zal zijn, vertrouwen kan zeer leuke verrassingen opleveren. Laat hem maar doen. Je zou wel eens versteld kunnen staan... En ja, we zitten in hetzelfde schuitje. Nu nog 301 dagen to go. Relax meid. We raken er wel
|
|
dorien
5-5-2012
|
8-7-2011 8:34:54
oké .. maar jullie mannen nemen wel ofwel hun moeder ofwel een zus ofzo mee... de mijn wil helemaal alleen gaan!!! en ik zou echt zo graag hem mijn kleed mee laten bepalen!!! heb al enkele keren gevraagd of hij het niet ziet zitten dat samen te kiezen omdat ik echt veel twijfels heb maar hij zegt nee. ik was heel mijn leven trouwens al van plan ooit te trouwen ... in het rood!!! maar hij zou zo graag mij in het wit willen zien ... dat ik dit al heb toegegeven aan hem! (ik ben anders altijd iemand eens iets in de gedachten = ga ik ervoor!!! misschien dat dit nu anders is omdat ik mij aanpas en daarmee met twijfels zit)
|
|
dorien
5-5-2012
|
8-7-2011 8:37:11
hij heeft mij trouwens al enkele keren een boeketje kado gedaan en die waren steeds prachtig! maar door mijn rood trouwkleed dat ik altijd wou wil ik nu wel iets rood in het boeket... + speciale bloemen
|
|
Babs
13-8-2011
|
10-7-2011 17:19:22
Ik ben gewoon meegeweest om het bruidsboeket te bestellen. Als je doorgeeft wel model, welke bloemen enzoverder kun je toch niet zeggen dat je verloofd kiést. Hij gaat dan gewoon jouw zin gaan bestellen, maar zonder jou erbij.
|
|