Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help liedje aub

6-7-2011 21:18:02
Beste bruidjes en gommetjes,
Ik ben volop bezig met een powerpoint voor onze save the date! En ik zou heel graag het liedje van Kenny G, forever in love hierop zetten. Nu krijg ik het nergens gedownload. Zou iemand mij aub dringend willen helpen want ik zou ze graag morgen versturen daar het dan nog net 1 jaar is. Je mag het mailen naar Spoenkie6@hotmail.com

Alvast hartelijk bedankt!!!
Groetjes Vicky

Vicky
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 458

Ine
26-5-2012
 Meld misbruik6-7-2011 21:32:58

Vicky

Ik probeer het door te sturen, maar het is een groot bestand! Ik hoop dat het lukt...

Groetjes
Ine

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik6-7-2011 21:50:31

Hartelijk bedankt Ine,
het is gelukt!!!!

Super dat je zo snel reageerde! Echt ontzettend bedankt! Nu kan ik toch nog op tijd alles verzenden ;-)

Groetjes Vicky

Ine
26-5-2012
 Meld misbruik6-7-2011 21:55:37

Super dat het gelukt is! Laat dan eens weten hoe iedereen reageerde op de powerpoint he ;-)

Groetjes en succes ermee!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...