Terug naar overzicht
denk dat die versie ook de live versie is... veel succes!Isabelle 20/5/2006
Hallo mijn zus trouwt over een kleine 2 maand en ik ben haar getuige en moet dus ook haar vrijgezelleavond plannen maar vind nergens geen bedrijf waar ik een bus kan huren als er iemand een adres weet stuur het me dan door of als er nog iemand ideetjes heeft wat we die dag allemaal kunnen doen dan mag je dat ook laten weten. hartelijk bedankt
wij hebben ook zitten zoeken achter dit liedje maar we vonden ook alleen maar de live versie, dus gebruiken we nu dat van Dolly Parton. Groetjes27/05/06
hallo,Blijkbaar zijn wij dus ook niet de enigen die dit nummer willen gebruiken en met exact hetzelfde probleem zitten. Wij hadden ook eerst voor dolly parton gekozen, maar vonden natalia toch mooier. Nu gaan we proberen op de computer een beetje te knippen en te plakken. Niet ideaal, maar volgens mij de enige oplossing.xx
HeyVia Itunes kan je dit liedje legaal aankopen. Het is de versie van op de single en van natalia. Als je het aankoopt kan je het 5 keer kopiëren. Dus gemakkelijk op CD te zetten.Groetjes
Hallo,Als je de singe niet meer vindt, kan je het liedje ook vinden op donnamour 13.Liefs, Katrien