Terug naar overzicht
Hoi Sara Volgens mij valt satijn onder textiel... Satijnen lakens vallen ook onder textiel toch? Ik durf er echter niet mijn hand voor in het vuur te steken... Groetjes!Esther
Hé Sara, ik heb vorig jaar mijn schoenen van Rainbow Couture laten verven (schoenen gekocht bij en laten verven via Tsjari in Breda). Toen ik de mijne thuis opgestuurd kreeg stak er een briefje bij waarop vermeld stond dat zij de schoenen al een keertje behandeld hadden (er stak ook wel zo'n algemeen foldertje bij over hoe je schoenen te behandelen). Ik durfde er zelf ook niets op spuiten en heb ze dan maar zo gelaten. Ik heb ze tot nu toe wel maar één keertje aan gehad en toen heeft het niet geregend, maar ze zien er in elk geval nog perfect uit. Misschien even nagaan of ze niet ook al behandeld zijn? Groetjes!
Bij mij stak dat briefje er niet bij, enkel het foldertje... Maar de schoenen hadden wel die vreemde geur van als ze net behandeld zijn. Ik dacht dat dit van de verf was, maar dat zal dan mss toch van de spray zijn. In ieder geval, ik heb toch daarnet maar een risico genomen en ze ingespoten met de bus die we nog hadden staan... En voorlopig zien ze er nog als nieuw uit :-)Ze staan nu te drogen op mijn strijkplank Bedankt voor de hulp!
Hoi! Ik had schoenen satijnen schoenen van Rainbow en het was nogal slecht weer op onze dag. Geen regen, maar gewoon door gras stappen had al een slecht resultaat. Mijn schoenen zagen er niet uit. Daarom heb ik naar de winkel gebeld waar ik ze had gekocht om te vragen hoe ik ze moest schoonkrijgen en dit was wat de mevrouw mij kon vertellen: "het enige nadeel aan satijnen schoenen is dat je ze niet kan schoonmaken" Ik wou die naar de droogkuis doen, maar blijkbaar wordt dat niet gedaan. Kheb ze dan maar aan mijn mama meegegeven zodat zij er misschien iets aan kon doen. Ze heeft een schoenenroller gekocht voor textielen schoenen en zit er nu al elke dag over die schoenen mee te rollen... ik moet zeggen, het resultaat is te zien :)! In de winkel hebben ze aangeraden de schoenen te laten kleuren zodat ze dan niet meer zo vuil ogen en ik ze vaker kan dragen :)