TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessica
7-7-2012
|
|
|
A.
23-7-2011
|
7-7-2011 9:59:45
Wij zijn al 3 keer naar een feest in het veilighuis geweest. (doop, voetbal,..) Mooie en vooral grote zaal, het eten was lekker, drank was er genoeg, obers waren vriendelijk.
Zelf weet ik geen prijzen maar mijn eerste indruk bij elk feest opnieuw: Super mooi maar dit heeft stukken van mensen gekost!!! Foto's heb ik helaas niet.
|
|
Jessica
7-7-2012
|
7-7-2011 10:53:02
De prijs voor de formule die wij zagen zitten, viel anders héél goed mee! (het beste bij prijs dat wij gevonden hadden)dus ik hoop dat er zich geen onverwachte of niet vermelde kosten voor doen...
|
|
Leen
5-11-2011
|
7-7-2011 17:30:34
Hoi Jessica, Wij trouwen 5 november 2011 en hebben ons feest in 't Veilinghuis (ook in de grootste zaal)! Ik vind de prijzen zéér goed meevallen, ook wij hebben een voorgestelde all-in-formule gekozen. Ik ben er zelf nooit naar een feest geweest, maar veel familie en vrienden wel en ik heb alleen nog maar positieve dingen gehoord. Kiezen jullie ook voor de "luxe-uitvoering" voor €6 p.p. meer? Wij wel, ik denk dat het er dan echt af gaat uit zien. De bloemen worden gedaan door de Boogaarderie dus dat kan alleen maar prachtig zijn! Ik heb jammer genoeg ook enkel de foto's die op de website staan... Ik heb wel nog 1 foto van een feest daar, maar die mensen hadden geen luxe-uitvoering gekozen dus 't ziet er een beetje anders uit dan (geen stoelhoezen, andere kandelaars, ...) Welke formule hebben jullie gekozen? Buffet of diner, ...? Ik denk in alle geval dat er op deze zaal niets aan te merken is! Groetjes, Leen
|
|
Anne
6-10-2012
|
10-7-2011 22:28:44
hoi ben een 2tal jaar geleden in het Veilinghuis geweest en dit was super ! lekker eten ! zeer mooie zaal (aangekleed) (het was net voor Kerstmis) 's avonds mooi dessert buffet en kaasbuffet en dan na middernacht kwamen ze nog rond met frietjes ! super gewoon !
|
|
Heidi
4-5-2012
|
19-7-2011 14:48:33
Hallo,
ik heb hier ook net een offerte van gekregen, en wij vonden de prijzen ook zeer goed meevallen.
Leuk om te horen dat hier veel goede reacties van zijn!!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|