Nu Online
Momenteel zijn er 668 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ziek neefje

24-5-2006 14:42:19
Dag allemaal,

Vandaag start de chemo bij mijn neefje Axel-Pierre in Spanje. Mijn zus zal dus waarschijnlijk niet kunnen aanwezig zijn op mijn trouwdag 17 juni!
Ik zit met héél gemengde gevoelens en voel mij bijna schuldig om gelukkig te zijn en uit te kijken naar dé dag!
Het mag op mijn dag bakken regenen als hij maar geneest!!!
Mag ik nog eens een oproep doen en brandt aub een kaarsje voor hem!

Alvast bedankt.
groetjes,

ann

Ann
17-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1207

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik24-5-2006 17:47:27

Dag Ann

Veel beterschap aan je neefje gewenst, en veel moed voor je zus en heel je familie.

Je moet je helemaal niet schuldig voelen om blij te zijn voor iets, ik ben zeker dat je zus ondanks hun moeilijkheden ook blij is voor jou.

Ik zal alvast een kaarsje branden voor hem vanavond.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik24-5-2006 18:00:18

Dag Ann,

Probeer toch wat te genieten van je trouwdag. 't Zal waarschijnlijk niet gemakkelijk zijn, maar je moet je zeker niet schuldig voelen! 'k Hoop dat alles goed komt met je neefje.
'k Zal ook een kaarsje branden vanavond...

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik24-5-2006 19:18:17

Hallo Sylvie,

voel je niet schuldig, je zult aan hem denken op jullie dag.
Misschien kun je zelfs als je voor de kerk trouwt een stukje opdragen en dan nog eens een kaarsje branden?
Ik zal een kaarsje voor jullie opsteken!

Groetjes Mireille
01-09-2006

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik24-5-2006 19:44:55

hoi,

Ik wens jou, je familie, je zus en vooral je neefje heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik snap maar al te goed je gevoel maar probeer er die dag van te genieten, dat je veel aan je neefje zal denken dat is zeker maar je hoeft je die dag zeker niet schuldig te voelen.
Zoals Mireille zegt mss kan je in de viering een tekst aan hem opdragen waarin je verteld dat je aan hem denkt en dat je hoopt dat hij snel beter wordt.

veel sterkte en alsnog wens ik je een mooie dag toe.

Debra
11/08/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...