Terug naar overzicht
Dag AnnVeel beterschap aan je neefje gewenst, en veel moed voor je zus en heel je familie.Je moet je helemaal niet schuldig voelen om blij te zijn voor iets, ik ben zeker dat je zus ondanks hun moeilijkheden ook blij is voor jou.Ik zal alvast een kaarsje branden voor hem vanavond.GroetjesVicky09.09.06
Dag Ann,Probeer toch wat te genieten van je trouwdag. 't Zal waarschijnlijk niet gemakkelijk zijn, maar je moet je zeker niet schuldig voelen! 'k Hoop dat alles goed komt met je neefje.'k Zal ook een kaarsje branden vanavond...Groetjes,Sylvie11/03/06
Hallo Sylvie,voel je niet schuldig, je zult aan hem denken op jullie dag.Misschien kun je zelfs als je voor de kerk trouwt een stukje opdragen en dan nog eens een kaarsje branden?Ik zal een kaarsje voor jullie opsteken!Groetjes Mireille01-09-2006
hoi,Ik wens jou, je familie, je zus en vooral je neefje heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik snap maar al te goed je gevoel maar probeer er die dag van te genieten, dat je veel aan je neefje zal denken dat is zeker maar je hoeft je die dag zeker niet schuldig te voelen. Zoals Mireille zegt mss kan je in de viering een tekst aan hem opdragen waarin je verteld dat je aan hem denkt en dat je hoopt dat hij snel beter wordt.veel sterkte en alsnog wens ik je een mooie dag toe.Debra11/08/06