Nu Online
Momenteel zijn er 483 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto omzetten in 'tekening'

7-7-2011 14:52:01
Dag bruidjes (en gommetjes), ik wil graag een schilderij maken voor een vriendin die gaat trouwen. Nu ben ik op zoek naar een programma op de computer waarbij je afbeeldingen kan omzetten zodat ze lijken op een aquarel, op een pentekening, zwart-wit schilderij... Ik kan het niet zo goed omschrijven maar ik herinner me dat wij vroeger zoiets op de computer hadden staan. Weet iemand wat ik bedoel? :) Bedankt!

Lilabluestar
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1018

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik7-7-2011 14:54:02

Kan dat niet via het programma photoshop?

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik7-7-2011 15:07:09

Ik weet het niet, er staat geen photoshop geinstalleerd hier. Maar dan moet ik dat anders maar eens proberen... :)

Sofie
23-6-2012
 Meld misbruik7-7-2011 15:07:21

Hey,

Je kan ook gratis Picasa downloaden via Google.
Dat programma is niet zo uitgebreid als Photoshop, maar je kan er toch leuke dingen mee doen!

Groetjes,
Sofie

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 15:34:13

Hoi Lilabluestar,

Je kan dit gemakkelijk via fotoflexer doen: onder "effects" heb je een hele hoop effecten die je kan toepassen! http://fotoflexer.com/
Groetjes xxx

Wendy
9-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 23:20:23

Hey

Wij hebben dat op onze trouwuitnodiging gedaan en iedereen kwam vragen wie die tekening gemaakt had. We hebben Photoshop gebruikt. Als je wilt kan ik je foto gerust even bewerken als je hem doorstuurt: wendy.decauwer@gmail.com.

Ik zal de komende weken wel niet terugsturen want dan ben ik huwelijksreis ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...