Nu Online
Momenteel zijn er 397 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Meegevallen eerste keer kleedjes passen!!!!

7-7-2011 23:31:14
Hey,

Enkele dagen geleden was ik het nog aan het besterven van de stress om voor de eerste keer kleedjes te gaan passen....!!!
Vandaag was het dan eindelijk zover... vol zenuwen naar de eerste winkel le chapeau.... Ik kon in alle kleedje in, wat al een hele opluchting was.... Kheb daar echt mooie jurken aan gehad... Vooral de jurk van pronovias, meerbepaald Cantaro van pronovias vond ik super mooi. Had alles wat ik wou, kanten mouwen een lange sleep, wat meer nadruk op mijn benen....
Wel had ik bij het passen nooit het super waaw waaw gevoel, al denk ik dat ik dat nooit zal hebben (mijn mama en zus hadden het wel, deze zeiden dit is hem echt voor jou)....Maar toe ik heb het ook nooit als ik gewone kledij koop in een winkel (vrouwen en hun complexen hé).

In Nederland ook gaan passen, maar dat was echt enorm tegen gevallen, minder keuze dan verwacht en mms omdat ik de bovengenoemde jurk al in mijn hoofd had...?

Zo moeilijk... Maar het was zeker nog meegevallen! In Le chapeau waren ze echt super vriendelijk en luisterden ze echt naar mijn stijl en ....

Veel groetjes Ellen

ellen
14-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1385

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik8-7-2011 7:09:22

Ik ben ook heel tevreden van Le Chapeau! Superservice en veel keuze.
Wauw dat is toch een droomjurk die je noemt, echt helemaal mijn ding!

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik8-7-2011 7:47:51

Leuk voor jou dat het zo goed meeviel!! Als ik je 2 raadgevingen mag geven :-) : als je valt in de jurken van pronovias (ik val hier ook voor en heb vorig weekend mijn kleed dan ook besteld!) dan zou ik zeker eens naar JPC collection gaan in Antwerpen op de Jan Van Rijswijcklaan. Ze zijn premium dealer blijkbaar, dus héél veel keuze in pronovias. Twas echt de moeite!
Tweede raad: ik dacht ook dat ik gewoon wat te nuchter was voor een wauw-gevoel, maar ik heb het dan toch gevonden hoor, de glimlach was niet meer van mijn gezicht te vegen. Kies een kleed waar je u 100% goed en mooi in voelt en waarvan je denkt: dit is hélemaal mij!! Of ga een tweede keer terug naar le chapeau en zie wat het geeft als je het kleed nog eens aandoet. Ik ben voor mijn droomkleed een tweede keer terug geweest en had nog steeds wél het wauw-gevoel en ja, echt zo overgelukkig :-)

Alleszins wel een héél mooie jurk ook die Cantaro!

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik8-7-2011 7:48:44

En ps: ik heb al een kleed uit de collectie van 2012, net omdat ze premium dealer zijn. Hoewel ik op voorhand steeds zei dat dat niet uitmaakt, en dat is nog steeds zo, is het wel een leuke extra :-)

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik8-7-2011 9:07:04

Hey,

Super bedankt van de tip!!!

Veel groetjes Ellen

Annelies
10-9-2011
 Meld misbruik8-7-2011 11:21:44

Hey,

Ik heb ook verschillende kleedjes gepast en had ook niet bij een kleed een waw-gevoel.
Ik heb dat bij gewone kleren ook niet... Dus ik ken je gevoel maar al te goed !
Ik heb een kleedje gekozen... nu maar hopen dat mn toekomstige en de andere mensen het ook mooi vinden !

Groetjes,
Annelies

Evelien
14-4-2012
 Meld misbruik8-7-2011 12:11:47

Hey Ellen,
great minds think alike ;-). Grappig om te zien hoe dicht onze smaken bij elkaar liggen. Ik vind de kleedjes van Pronovias ook super. Dat modelletje Cantaro is prachtig!
Liefs,
Evelien

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik9-7-2011 7:29:26

Hallo Ellen,
zoals Emily al aangeeft als je graag pronovias jurken ziet, ga naar JPC. Hebben ze er echt massa's! Ze hebben zelfs de costura -en ellie saab lijn binnen van pronovias.
Heb daar ook mijn droom pronovias gevonden en had echt ervoor al tal van jurken geprobeerd. Bij de meeste was ja ca va maar niet wauw.
Tot ik de jurk aanhad, een smile en niet willen afdoen. Iemand anders had ze gezien aan mijn lichaam en wou ze ook passen. Wat ook al geen slecht teken is
In september mag ik eindelijk terug voor de pas!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info