Terug naar overzicht
Hoi Aurélie, Wij twijfelen nog steeds over een videograaf, ook om de reden die jullie eerst tegenhield. Kan je mij even de contactgegevens van JP doorsturen aub? En hun prijs? Alvast bedankt !! Groetjes
Hey, Bij ons filmt er iemand van de familie.... super dat het zo een leuke herinnering is! We hebben ook lang getwijfeld maar hebben het dan toch aan mijn vader zijn neef gevraagd... en wou het met veel enthousiasme doen (doet het als ver uitgebreide hobby, dus is vrij porfessioneel....) Veel groetjes en geniet nog van jullie video!! Groetjes Ellen
Woehoew, dan heb ik de juiste videograag gekozen :) groetjes ellen
Wij zijn uiteindelijk overgestapt van JP naar Video Mario. Hij is zeker ook zo goedkoop, maar is volgens mij iets meer up to date met zijn materiaal. Zijn voorbeeldvideo's spraken ons ook iets meer aan dan die van JP. Ik heb hier zeker niet de bedoeling om JP af te breken hoor, want voor de prijs dat hij vraagt, levert hij wel zeer mooi werk af. Alleen, de klik met Mario was er iets meer en da's voor ons ook wel van belang. Al is JP ook wel een zeer vriendelijke profesionele man hoor. Video Mario zit in Aartrijke.Het moet gewoon goed aanvoelen met de videograaf, da's iets persoonlijks.Maar fijn voor jullie Aurélie dat het zo'n mooie herinneringen zijn.Nogmaals gefeliciteerd met jullie huwelijk! (Het blijft goed klinken hé)