Terug naar overzicht
hey, ik heb al één huwelijk bijgewoond die werd geleid door een pater van "de goede herder". Ik weet dat je bij hen 2 keuzes hebt: een vrijzinnige ceremonie of een "katholieke" ceremonie. Er wordt dus niet perse over god gepraat. Ik vond die ene vierig erg mooi in elkaar gestoken, het was in openlucht. De viering die ik bijwoonde was vrijzinnig, God of Jezus werd dus geen enkele keer vernoemd. Over rent a priest kan ik niks zeggen... Succes!
Hallo, Wij gaan ook werken met De Goede Herder en dit ook met de bedoeling geen uur over God te praten. Van ons mag het een kleine mix zijn maar zeker niet zoals een viering die ik onlangs meemaakte in de kerk ... boring! Die mix is ook geen probleem voor hen. Ze zijn heel soepel en luisteren naar jouw wensen. Kan je ook geen info geven over rent a priest. Succes!
Hoi, We hebben de doop van ons dochtertje met de goede herder gedaan en het was echt super. Wij hadden echt niet het gevoel dat het een "kerkdienst" was en het uur was zo voorbij gevolgen. We hebben een attest gekregen dat ze effectief gedoopt is maar ik dacht dat we er nog mee naar het dekenaat moeten om haar officieel in de kerkgemeenschap in te schrijven. Hier niets dan lovende woorden over de goede herder en dan in het bijzonder broeder Johan. Met rent a priest heb ik geen persoonlijke ervaringen.
Ons huwelijk werd verzorgd door rent a priest en we waren zeer tevreden