Terug naar overzicht
hey, toen we trouwden heb ik mijn man (toen nog toekomstige) een fotoboek van mezelf als geschenk gegeven, de foto's waren schitterend...door art x po Nu zijn we al 2 jaar gehuwd en hij wordt nu 30jaar, via de flair van deze week kwam ik op het gedacht om hem een zieltochtje als geschenk te geven, mat een overnachting op de boot, lijkt me eens supper eens onder ons tweetjes weg (we hebben 3 kindjes)
Een kalender met trouwfoto's in bewerkt? (dat ga ik toch voor mijn man maken)
Op de vooravond van ons huwelijk heb ik mijn man een fotoboek kado gedaan met 365 rederen waarom ik van hem hou. Wij geven elkaar af en toe kleine (domme) attenties. Zoals iets wat we graag eten. Een boekje ed. Op zijn verjaardag zou ik mijn man graag een 3-tal canvasjes (30 x 30) kado doen met foto's van ons huwelijk. Wij gaan op zoek naar een huisje en kunnen er ineens een perfect plaatsje voor voorzien
ik ben volop bezig aan (naar idee van filippa dacht ik) een 101 reden waarom ik met jou trouw boekje :p met foto's Is wel moeilijk maar leuk om te doen ik ga dat afgeven op onze trouwdag denk tijdens het eten of smorgens als hij mij komt halen of smiddage met het eten hhhmm weet nog niet goed eigenlijk Die kalender lijkt ook wel leuk een tof idee om je dag een jaar lang te kunnen herinneren
Boudoir shoot is nog altijd hét ultieme trouwcadeau Vraag maar aan de mannen!
Voor ons huwelijk gaf ik mijn man een cadeaubon voor het Hof van Cleve cadeau... hij sprak er al even over, maar bleek toch een complete verrassing voor hem te zijn!
voor mijn verloofde heb ik een hugo boss horloge gekocht. hij was er al even over bezig dat hij een nieuwe moest hebben. die geef ik voor het huwelijk aan hem. hopelijk is hij verrast. groetjes
Beste Ki, Zoals eerder iemand reeds aanhaalde...een boudoirshoot. Lekker relax genieten van enkele mooi portretjes bij jouw thuis of in een mooi verzorgde hotelkamer. Kaarsje, zachte verlichting, enkele door de verloofde graag gezien setjesen gegarandeerd vuurwerk op jullie huwelijk met zulke verrassende klassevolle foto's. Vriendelijke groeten,Yves www.huwelijksfotograaf.nu
Aha, ik gaan mijn aanstaande op onze trouwdag manchetknoppen cadeau geven met onze afkorting. L&L met name! We hebbe deze afkorting ook gebruikt voor onze save the date kaartjes! Linde