Terug naar overzicht
Hoi Joke, Dat hangt eigenlijk een beetje af van hoeveel genodigden je hebt hé :-) Wij hebben zo'n 90 mensen en hebben een gastenboek gekocht met 50 bladzijden (=100 pagina's als ze voor en achter gaan schrijven).Vaak komt een koppel ook met zijn kinderen en dan schrijven alleen de ouders iets in naam van iedereen :-) Zo, ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen, ben benieuwd naar hoe andere bruidjes het zien! Filipa
Oei op het eerste zicht zijn dat al héél wat meer blz dan dat ik dacht. Goed dat ik deze vraag online gezet heb dan. Wij zitten met 160 genodigden.
Zoals Filipa zegt, het hangt af van hoeveel genodigden je hebt. Wij hebben ondervonden dat de mensen enkel op de rechterpagina schrijven en velen gebruiken een volledige pagina... dus als het zoals bij ons is, moet je rekenen op 1pagina per koppel/gezin... waarbij je er een paar moet aftrekken omdat niet iedereen in het gastenboek schrijft :) Groetjes!
Wij hebben een groot blad (A3 formaat) is het hetzelfde als onze uitnodigingen ik weet uit ervaring bij andere trouws bij ons dat een gastenboek niet echt werd gedaan maar voor de mensen die toch iets willen schrijven kan het altijd op dat blad en wij kunnen het dan samen met de resever uitnoding inkaderen en tegen de muur hangen :)
Wij hadden een 48 bladzijden voor 182 avondgasten. Meer dan voldoende, zo is achteraf gebleken. Niet iedereen schrijft er trouwens iets in... Het viel wel op dat mensen uit hun eigen sneller op de rechterkant van het boek schreven dan links. Hopelijk ben je hier iets mee.
Wij hadden een vierkant boek waar al voorgedrukt stond: Van: en Bericht: Zo konden er 2 mensen per bladzijde schrijven. Wij hebben dit op het avond-en dansfeest gebruikt (totaal +/- 120 personen) en op de receptie (+/- 60 personen). Dit boek was zéker niet vol geschreven, hoor! Ik schat zo'n +/- 30 bladzijden... Op het avond- en dansfeest heb ik aan alle gasten bij het buitengaan nog eens vermeld dat er een gastenboek aan de uitgang lag, maar er zijn heel wat mensen die enkel hun naam erin vermelden... Of hun naam + Proficiat!
Dank u wel voor alle feedback. Momenteel dacht ik ongeveer 30 blz te voorzien. Het is een vierkant boek van 30 x 30 cm. En ja als het toch vol moest staan .... dan hadden de laatste maar wat sneller moeten zijn
Ik heb bewust voor een boek gekozen met 24 blz (wel iets groter dan A4). Heb bij vriendinnen en zussen geziend dat het boek niet volledig vol staat. Wij hebben ook wel een babbelbox voorzien. Grtjs, Sandra