Terug naar overzicht
barcelona
Barcelona is een totaal andere prijsklasse dan Plaasj Kaffee. Ik ken de eigenaars van het Plaasj Kaffee en het zijn echt toffe mensen, ik zou eens ter plekke gaan kijken en een offerte aanmaken. Daar is ruimte genoeg voor de kinderen en bij mooi weer ook een speeltuin. De zalen van de zoo ken ik niet, maar lijkt me klassieker dan het Plaasj Kaffee.Kasteel fruithof in BoechoutT kwadraat in EkerenMolenhuis in Vremde heeft ook een tuin en van de eigenaar mag je daarmee doen wat je wilt, springkasteel enz. Qua prijs heel goed, all inn formules
Bedankt voor de reacties. Barcelona lijkt me zo 'koel' om een trouwfeest te houden... Wij kennen de eigenaar van het Plaasj Kaffee ook, en hebben daar al vaak heel lekker gegeten. Vandaar dat ik daaraan dacht. Wat prijzen betreft: 'k moet nog met alles beginnen, dus ik heb letterlijk nog totaaaaal geen idee waar ik mij aan moet verwachten. Maar ik denk dat ik vaak met open mond naar de offertes ga kijken. Ik ga de andere locaties ook eens bekijken. Meer tips blijven uiteraard welkom.
Wij doen ons feest in domein Martinus in Halle Zoersel! This een mooie omgeving en er is een hotel aan.Voor de rest ken ik niet echt veel zalen rond het antwerpse.
De jachthoorn in Kontich... die geeft een grote tuin met speeltuin dacht ik... anders kan je altijd een springkasteel laten komen ofzo hé :-) Theadrome in Wilrijk... San marco village in Aarstelaar...Kasteel Steytelinck te Wilrijk zit je meteen aant park en vanuit je feestzaal heb je zicht op de speeltuin... Zelf hebben we ons feest in de slootjeshoeve in Berlaar gegeven... Wij wonen ook in Antwerpen meer de vraag is wat is ver natuurlijk....
wij wouden ook inde zoo trouwen, maar die beginnen in februari te verbouwen tot 2014:-(
Leuk voor kindjes: Brasseur in Zwijndrecht. Eerder restaurant, maar leuk voor een niet al te grote groep. Wij hebben er al een communiefeest gehad. Misschien eens informeren of je kan afhuren?Plaasj Kaffee is ook heel leuk!
Bedankt voor jullie tips. Ik ga ze zeker allemaal bekijken! Ivm de zoo: dat wist ik niet. Wel jammer! Ik vrees dat het sowieso boven ons budget zou liggen, maar ik wou er wel eens naar vragen. Maar dat moet ik nu niet doen, natuurlijk. Bedankt dames, zo sta ik alweer een stapje verder.