Terug naar overzicht
Hoi Cindy, Ik heb zo een boekje gemaakt. Ik heb eerst een lijst met redenen opgesteld en toen ben ik op zoek gegaan naar bijpassende foto's en /of afbeeldingen. Ik heb alles in een fotoalbum van de Hema geschreven/beplakt. Als je wilt, dan kan ik je een paar foto's sturen van hoe het er uit ziet :-) geef mij dan maar je e-mail adres! Groetjes xxx
Eerst een opsomming van alle 101 redenen en deze verwerkt in publisher. Dan heb ik daar een foto of een grappige afbeelding bij gezocht en bij een groot aantal ook een verwijzing hoe mijn vriend hierop steeds weer reageert . En elke tekst heeft dan een ander kleurtje.. heb het al aan mijn schoonmoeder laten zien en zij vond het prachtig gedaan!! *glunder glunder*
Hoi Cindy Ik ben ook bezig met zo'n boekje. Ik heb eerst zoveel mogelijk redenen gezocht, en daarna een foto gezocht die erbij pastte. Maar door al onze foto's te overlopen vond ik ook nog toffe redenen waar ik eerst niet op had gedacht. Dus best sowieso al jullie foto's eens overlopen. Ik maak het boekje met Albelli, waar je fotoboeken mee kan maken. Als je me je emailadres geeft, dan wil ik je wel een paar printscreens doorsturen! Groetjes Ine
Hey, Wil dat ook wel maken. Maar als jullie dat willen zou ik eerst graag foto's bekijken van voorbeelden.Zo heb ik een beeld (inspiratiebron).Heb natuurlijk nog veel tijd.Wie zijn vb wilt mailen: valeke_21@msn.com Bedankt. Groetjes. valérie
Hey Cindy, Dat is echt wel een leuk idee! Wij zijn fotootjes eens met mij wil delen: melissa.celis@telenet.be dan kan ik ook wat ideetjes opdoen! Merciekes allemaal! Knuffel Melissa
Ik ben nog bezig aan het zoeken van de foto's. Filipa, ik zou ook wel graag een paar fotootjes zien :)! Alvast bedankt! Groetekes Sharon
das nu eens een leuk idee , iedereen die foto's en voorbeelden wil doorsturen mag dat naar mij ook doen tante_tania@live.be dankjewel !
willen jullie naar mij ook sturen aub nathaliepauwels1@telenet.be dank u
Ik ben gisteren ook in actie geschoten. Heb een boek gekocht, prentjes gezocht, en zit aan reden 68:) dus nog wat werk voor de boeg..:) Mailen jullie naar mij ook enkele voorbeeldjes? Alvast bedankt Groetjes an
Zonder mailadres zal het moeilijk zijn He :) Robby.Cormier@Telenet.be Bedankt x
Ook ik zie graag enkele voorbeelden. De 101 redenen staan op papier maar hoe deze verwerken? lindecorten@hotmail.com Linde
ik denk er al een hele tijd over na om hier aan te beginnen maar ik zou ook niet weten hoe:-) filipa en anderen: willen jullie dat pronkstukje van jullie ook es doormailen aubjade.forever@hotmail.com alvast bedankt en voor iedereen fijn weekend!!!
Wooow! Top-idee :) mag ik even meekijken met jullie? carol_billiet@hotmail.com dank je!
bedankt voor de reacties! ik zou inderdaad wat foto's willen zien!! britney180185@hotmail.com Dankuwel! Groetjes, cindy
Dit is wel een zeer leuk idee. Ik had er zelf nog niet aan gedacht. Kunnen jullie enkele voorbeelden doorsturen zodat ik een beetje inspiratie krijg? Bedankt! wenskaarten3d@hotmail.com
Ik zou ook graag wat inspiratie opdoen, willen jullie mij opnemen in de e-mailadressen: n.draijer@gmail.com. Alvast heel erg bedankt en succes met de voorbereidingen! Natascha