Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De ringen...

8-7-2011 12:21:38
Gisterenavond heb ik de ringen ontvangen...
Ze zijn prachtig, in zwart titanium en de mijne met een zwart steentje...
Ik had ze besteld in Amerika en een vriend heeft ze meegebracht naar België.

Groetjes,
Celesta

Celesta
22-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 631

lilacx
17-9-2011
 Meld misbruik8-7-2011 13:03:34

Hey Celesta,

Blij dat jullie eindelijk de ringen hebben en vooral dat je ze prachtig vind. Het blijft altijd een risico als je iets op foto besteld hé. Maar het zal het wachten waard geweest zijn hé, zeker gezien ze volledig uit zwart titanium gemaakt zijn en niet enkel met een laagje erop. Ze moeten er binnen 10 jaar nog steeds even mooi uitzien hé.

Misschien is het teveel gevraagd maar ben echt wel heel benieuwd: kan je er een fotoke van tonen?

Groetjes

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik8-7-2011 13:18:12

Deze is mijn ring:
http://www.absolutetitanium.com/order_cart_new.php?task=load&ring=FLAT-BLACK-DIAMOND-BAND-BLACK&default_grade=M

Mijn vriend heeft dezelfde, iets breder en zonder steen.

Groetjes,
Celesta

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik8-7-2011 13:51:23

Hey Celesta,
Mooie ring! 't hoeft niet altijd traditioneel te zijn hé
Groetjes,
ilse

francis
6-7-2012
 Meld misbruik8-7-2011 14:47:21

wat mooie ringen
en idd de ringen hoeven niet tradirioneel te zijn dat zijn die van onze ook niet.

we hebben gewoon zilveren ringen, die van me verloofde is iets breder dan die van mij, ik heb het kroontje van de ring waarmee hij me te huwelijk heeft gevraagd er op te zetten

zal er een foto van onze ringen bij doen

http://www.joerienfrancis.onzebruiloftsite.nl/bruilofts...

gr francis

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik8-7-2011 19:59:02

Hey,

Ikzelf zou er niet voor vallen voor mezelf, maar ze zijn wel zeer bijzonder en mooi!!

Knap!
Dat is toch ook weer iets dat van jou to do list af kan.

Groetjes Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...