Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Menu

8-7-2011 16:09:34
hey medebruidjes, graag had ik eens van jullie wat ideetjes gekregen in verband met de menu voor ons dinner.
Wat hebben jullie gevonden of wat gebruiken jullie? Hebben jullie allemaal kleine menukaartjes voor op tafel, of een grotere kaart aan de inkom ofzo.....
Thank you
x

kim
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1064

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-7-2011 16:24:23

Wij hadden per tafel (10 pers.) 2 à 3 kaarten. Dat was ook op aanraden van de zaal. 1 per persoon, dan staat de tafel meteen zo vol en de mensen bekijken dat even en het ligt er... Het wordt vuil... en de tijd dat de mensen dat meenemen naar huis is ook al lang passé...
Vandaar 2 à 3 per tafel.

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik8-7-2011 16:52:55

Wij hadden er ook 2 a 3 per tafel.
Wij zijn die gaan kopen in de ava... en dan op de voorkant plakte steeds onze foto op :-)

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik8-7-2011 16:57:43

Hoi,

wij hebben in Ikea kleine dubbelzijdige kadertjes gekocht (€1) en zetten er op elke tafel eentje: aan de ene kant zit de menu en aan de andere kant zit een foto met de tafelnaam erop.

Groetjes
Greet

Malou
13-8-2011
 Meld misbruik8-7-2011 17:33:35

Ik neem het menu nog mee naar huis... :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...