Terug naar overzicht
hey, Ben er wel nog niet geweest, maar dat zou u toch ni mogen beinvloeden eigenlijk! Want iedereen heeft andere smaak. En jij kan dat eten dan mischien wel HEEEL lekker vinden en ander weer ni! je moet jezelf de vraag stellen: is het mijn droomzaal? zie ik er mij mijn avondfeest geven? Het is ni gemakkelijk maar je zult moeten beslissen, en wat JIJ wilt niet een ander!!! groetjes jana x
Wij trouwen er ook & ik heb alleen nog maar goeie dingen gehoord! Laat je mening niet vormen door één persoon. Hier op het forum vind je vast en zeker genoeg topics vol goeie referenties!
Ik ben er zelf ook nog nooit geweest. Maar net zoals Debbie zegt, hier op het forum zijn er toch heel veel lovend hoor...
Wij trouwen ook in salons denotter en hebben zoals debbie ook nog alleen maar goeie commentaren gehoord.. een vriend van ons zijn zus is daar nog niet zo lang geleden getrouwd en ze vonden dit echt super goed en zeker geen eten of drank tekort.. zijn broer is 2 weken geleden getrouwd in hof ter mude en de vader van onze vriend vondt denotter veel beter dan ter mude.. ik vindt echt dat je niet mag afgaan omdat een vriendin van een vriendin zegt dat het er niet goed is..voor de ene is het supergoed voor de ander valt het tegen (werk zelf in restaurant van mijn ouders dus zwijg me van die lastige klanten) ik zou zeker niet twijfelen als je je zinnen hebt gezet op denotter !! groetjes jamie x
goh echt bedankt allemaal jullie beseffen het misschien niet maar ik voel me na jullie berichtjes weer 100% beter
Dat is heel graag gedaan !!Daarom zijn we er hier allemaal hé, om elkaar te helpen jamie x
zeker voor denotter gaan!wij zijn er ook geweest maar hebben het niet gedaan omdat we een hotel aan de feestzaal wilden( mijn aanstaande zijn familie komt van ver)ik ben er al geweest naar andere trouws en kan denotter alleen maar aan bevelen hoor!gewoon doorhakken die knoop zou ik zeggen
Ik heb ook alleen nog maar goeie referenties gehoord hoor van denotter.Go girl. Niet twijfelen!
dames ik heb bevestigd ik trouw in denotter de gerant was zo vriendelijk om wat emailadressen van de laaste trouws door te zenden en mijn mails werden positief beantwoord
Al een paar keer in Denotter geweest en zeer lekker, genoeg en professioneel en stijlvol qua bediening. (zwarte kledij met rode tinten: das of schort, zeer stijlvol!!!) goeie keuze!!