TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jana
5-5-2012
|
9-7-2011 11:30:05
hey,
heb ook al enkele winkels bekeken en navraag gedaan! en wij trouwen op 5 mei 2012. En er heeft eigenlijk nog niemand gezegd dat het dan te laat is om een jurk te kiezen. Bij mij heeft iedere winkel gezegd 5 a 6 maandjes op voorhand. En dan nog moest je nu eentje vinden, is toch je eerste pas in december. dus het maakt ni veel uit hoor, ale ja da hebben ze tegen mij toch gezegd, daarmee dat ik ook nog wacht tot oktober!
groetjes jana
xxx
|
|
Linde
26-5-2012
|
9-7-2011 11:30:16
Hey Kim,
Ik trouw op dezelfde dag als jij. Ik zou als ik jou was gaan kijken in september/oktober, wanneer de nieuwe collectie er is. Ik denk dat dat nog wel op tijd is. Tensnoods doet de winkel wel een extra inspanning. Ikzelf ga voor een internetkleedje gaan.
Linde
|
|
Ann
21-7-2012
|
9-7-2011 11:35:05
Hey,
Ik heb ook eens nagevraagd en ten laatste 6 maand op voorhand moet je een kleedje kiezen. Dus ik zou toch ook wachten tot de nieuwe collectie.
Ik heb een mailtje gekregen van de winkel waar ik ga kijken en daar is de nieuwe collectie in september binnen.
|
|
Kim
26-5-2012
|
9-7-2011 11:36:58
Bedankt voor de reacties! Ik belde naar Le Chapeau voor een afspraak volgende maand en daar zei ze dat ik beter wachtte tot eind oktober op de nieuwe collectie. Niet zo'n leuke periode om te gaan passen want in die periode moet mijn zus bevallen... Heb dan voor begin november een afspraak gemaakt. Dan belde ik naar JPC Collection en daar zeiden ze dat je toch een 8à9 maand op voorhand moet beslissen... Pff weet het ook niet meer!
|
|
natje
12-5-2012
|
9-7-2011 11:40:33
hey kim
ik trouw op 12 mei en ben ong een maand geleden als is gaan piepen naar trouwjurken
en in de honeymoonshop heb ik mijn droomjurk gevonden, was echt zoals ik in gedachten had.
in dec heb ik mijn eerste pas.
je kunt al is gaan piepen en als je niet direkt u zin hebt gevonden kunt je wachten op de nieuwe collectie he.
was ook eerst mijn bedoeling tot ik mijn droomjurk zag hangen.
veel succes met de voorbereidingen
groetjes
|
|
|
Sofie
12-8-2011
|
9-7-2011 12:31:26
Hey,
ik vind dat als je je goesting vindt, dan moet je ervoor gaan, ik trouw 12 augustus dit jaar en ik heb mijn kleed januari 2010 al besteld! Net omdat ik wist, dit is het! En dat ik niets anders zou willen... Dus nieuwe collectie of niet, maakt niet veel uit vind ik.
|
|
Britt
23-6-2012
|
9-7-2011 17:41:08
Hey, ik kijk ook niet naar de collecties hoor. Ik trouw 23 juni 2012 en heb men kleedje in februari 2011 besteld. Al goe want het duurt al 11 maand voor mijn kleed af is. Ik moet in januari terugkomen voor mijn 1ste pas. Sommige kleedjes hebben zelfs 15 maand nodig (dit is want die verkoopster van de winkel zei) Dus als jij zin hebt om nu u kleed al te kopen dan moet je dat doen. Het is nu niet zo dat u genodigde een boekske gaan bij hebben en zien van oei ja das van vorige collecties da vindk nu ni kunne :) je moet doen waar je zin in hebt, dit is zo met heel het trouw gebeuren--> jou/jullie zin doen. groetjes Britt
|
|
Sonja
12-5-2012
|
9-7-2011 21:25:40
Hey,
Hier nog een mei-bruidje.
Ik ben begin juni mijn zoektocht begonnen en ben intussen al in 5 bruidswinkels geweest...bij de laatste heb ik een kleed gepast dat het waarschijnlijk wel zal worden. 18 juli ga ik terug met mijn getuige!
Voor mij hoeft het ook geen nieuwe collectie te zijn en ik heb al gehoord dat sommige collecties 2 jaar of soms langer in collectie blijven.
Dus als je je droomkleed ziet hangen,waarom dan wachten?
Geniet maar van het passen want is leuke ervaring!
Groetjes,
Sonja
|
|
Kim
26-5-2012
|
9-7-2011 22:00:01
Hey,
Ja voor mij hoeft dit ook niet per sé van de nieuwe collectie te zijn. Maar vinden jullie het niet raar dat ik naar Le Chapeau bel voor een afspraak dat ze mij vraagt "Waarom wacht je niet tot eind oktober tot de nieuwe collectie?" Ze zei zelfs dat wanneer ik iets kies uit de oude collectie dat ze deze niet meer produceren... Eigenlijk hebben ze mij gewoon bang gemaakt!
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
9-7-2011 22:31:38
Heylah ik trouw op 2 juni en ga ook wachten tot oktober voor de nieuwe collectie al eens te zien... heb onlangs nog naar Le Chapeau gebeld in Bree, en ze raadde me dat zelf aan. De leveringtermijn van een jurk is bij hun rond de 4 maanden, dus dat is wel goed qua timing hé ondertussen ben ik wel al wat aan het rondkijken om een idee te krijgen van wat ik ongeveer wil... Maar ik neem mijn tijd nu wel. Groetjes xxx
|
|
Tinne
2-9-2011
|
10-7-2011 13:44:54
Eén raad... Als je een kleedje ziet waar je goed in voelt, maakt het niet uit of het nieuwe of oude collectie is! En je zal blij zijn wanneer alles op tijd af is!!
|
|
Elien
21-4-2012
|
10-7-2011 13:49:07
Hey Kim!
Wij trouwen een maand voor jullie en ik ga midden augustus mijn kleed uitkiezen.
Ik wacht niet op de nieuwe collectie omdat ik reeds al enkele kleedjes naar mijn smaak zag en ze in de winkel waar ik ga een eigen collectie hebben. Ze passen bestaande kleedjes ook aan naar hoe jij het wil. Dus als ik dan liever een strik of een bloem erbij of eraf wil kan dat ook. Dus als je zo tewerk zou gaan is wachten op de nieuwe collectie ook niet nodig.
Als je zin hebt en je smaak al tegenkwam zou ik er zeker aan beginnen!
Groetjes en nog veel succes!
|
|
Goele
25-5-2012
|
10-7-2011 17:31:02
Hoi Kim, Wij trouwen de dag voor jullie, 25 mei 2012! Ik heb al ontzettend veel rondgesnuffeld op internet / boekjes etc en ik weet gelukkig ongeveer wat ik wil. Dus ik zou zeggen, ga ervoor - je zal wel een kleedje vinden waar je een klik mee hebt en dadelijk zoiets hebt van : "dit is het!". Denk dat ik in september ga beginnen met winkels af te schuimen. Dus dit lijkt me toch nog tijd genoeg aangezien het dan nog zo'n 8tal maandjes is. Groetjes en veel succes!! :-)
|
|
nancy
20-7-2012
|
10-7-2011 19:32:53
hey kim , ik ben een bruidje to be 20.07.2012 , en heb gisteren mijn droomjurkje gaan halen bij wendy kellens , en ben er heel blij mee ik weet tis nog vroeg maar ik had op hare site via facebook mijn droomjurk gevonden en mocht het gisteren komen passen en heb dit dan ook gedaan :) en heb het dan ook ineens meegenomen en bij men ma veilig weggehangen zodat er niks aan kan komen , ik ben van het princiepe als je je droomjurk nu al vind waarom wachten tot de nieuwe colectie uit is :) ik had van in het begin mijn droomjurk in mmen hoofd hoe het er moest uit zien en heb het dan ook gevonden nog veel succes met jullie voorbereidingen grtz happy bruidje to be
|
|
Leontine
3-6-2011
|
11-7-2011 9:31:50
Hoi,
Dat van die 8 maanden op voorhand is zeker niet altijd het geval hoor!!! Ik ben getrouwd op 3 juni en ben ook pas in de tijd van de nieuwe collectie wezen kijken en kreeg bij beide bruidszaken te horen dat ik ruim op tijd was!!! Sommigen willen je nog wel eens bang maken, zodat je sneller beslist en ze hun geld binnen hebben, maar dat is dus echt niet nodig.
|
|
Lisi
27-8-2011
|
11-7-2011 20:40:11
Ik denk dat het van winkel tot winkel afhangt. Ik heb mijn kleed gekocht in honeymoonshop op 3 oktober en midden januari was het al binnen. Vorige vrijdag heb ik mijn eerste pas gedaan en 4 dagen voor de trouw moet ik nog eens terug komen voor een laatste pas en de ophaling. Als je in oktober gaat kijken zal je nog tijd genoeg hebben...
|
|
Emily
26-5-2012
|
11-7-2011 21:27:55
Ik heb mn kleed 2 weken geleden besteld bij JPC in Antwerpen, en het is een Pronovias van de 2012 collectie. Ook al was dit voor mij niet belangrijk, vind ik het stiekem toch leuk ;-) Ik kon écht niet meer wachten en wist dan ook wat voor stijl ik wou. Gewoon al gaan kijken en passen, als je niets wauw vindt ga je gewoon terug in oktober, dubbel fun ;-)
|
|
Hei
19-8-2011
|
15-7-2011 13:37:30
Ik ben bij Le Chapeau geweest in maart en begin augustus kan ik mijn kleedje ophalen, je bent ruim op tijd!! Moest ik in 2012 trouwen dan zou ik zeker wachten tot de nieuwe collectie er is: die van 2011 die hangt er sowieso nog en dus kan je kiezen uit beide collecties, hoe meer keuze, hoe beter, vind ik! Ah ja: voor mij niet nodig om alle bruidswinkels van België af te schuimen, ik heb een aantal bruidsmagazines en websites uitgeplozen zodat ik zeer goed wist wat ik wel en niet wou en de keuze was snel gemaakt: Jesus Peiro! Na een uurtje bij Le Chapeau had ik 'm al gevonden, de perfecte jurk, ik kan niet wachten tot ik hem eindelijk kan dragen :-)!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|