Terug naar overzicht
Mijn nicht heeft haar jurk daar ook gekocht!Ze trouwt pas in februari maar ze vond het een toffe dame, goedkoop en helemaal haar ding!!
hey elien ,ik ben een toekomstig bruidje voor 20.07.2012 ,en heb gisteren bij wendy kellens geweest het is idd een eindje rijden wij zijn zelf ook van lier en ik moet toegeven het is een lange rit maar het is het echt wel waard hoor , ik ben gisteren mijn droomjurk gaan passen en het zat als gegoten voelde me net een princesje :) echt de moeite hoor ik heb er totaal geen spijt van hoor en is goedkoop en is een hele lieve en toffe dame echt waar ze staat je ook met raad en daad bij als je vragen hebt of dergelijke is echt de moeite hoor ik zou ieder toekomstige bruid naar daar doorsturen :) nog veel plezier met jullie voorbereidingen ,grtz van happy bruidje to be
Ik heb mijn kleed vorige week zondag bij Wendy Kellens gaan kopen.Is idd een lieve mevrouw die je veel raad geeft en je mag zoveel jurken passen dat je wilt.De kwaliteit is ook heel goed voor het geld dat je moet betalen (zijn replica's van bekende merken).Ik heb een gekleurde jurk gekozen en heb die €250 betaald, bolero €40.Wil wel 1 ding melden: ik ben gisteren in de Offerandestraat in Antwerpen gaan winkelen om iets te vinden voor mijn kindjes.Ik ga daar een winkeltje binnen met een grote collectie feestjurken en zie daar ineens mijn jurk hangen aan €125! Was dus wel even in mijn gat gebeten Ik heb er nu juist pech mee gehad, als ik die winkel niet was binnen gestapt had ik het nooit geweten, maar ze moet ergens winst op maken natuurlijk.