Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Audi als trouwauto?

9-7-2011 22:43:25
Hallo,

We willen graag een audi als trouwauto en evt andere audi's voor de suite.
Denken jullie dat het te doen is om met een trouwkleed in zo'n audi te gaan zitten?
Welk type raden jullie aan?

Voor diegenen die ook een audi als trouwauto hebben gehad,.....hoe en waar hebben jullie dat geregeld?

Of zijn er hier op het fourm die mooi audi's hebben en op onze trouwdag (2 juni 2012) deze willen "lenen/chauffeuren"?

groetjes

Ilse

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1065

Jessica

Meld misbruik9-7-2011 23:35:29

Hoi Ilse

Leuke keuze Audi :-) Probeer eens om een garage binnen te stappen en daar te horen of ze geen van hun auto's verhuren, zo hebben wij dat gedaan, maar dan met Mini Coopers.

De A3 cabrio is heel leuk, of de Q5 (daar kan je zeker met je jurk in).

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik10-7-2011 0:44:45

Hey
Wij gaan ook voor Audi, maar mijn vriend rijd met een dus da's wel handig :-p
een TT cabrio, dus effe extra lak in mijn haar spuiten dan haha

Lieselotje
10-9-2011
 Meld misbruik10-7-2011 10:54:54

Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik10-7-2011 13:17:48

Het hangt ervan af welke jurk je hebt. Ik had één met een hoepel.
Was ik blij dat ik toch eventjes voor de 7 reeks van BMW had gekozen en niet de 6 reeks.
Want de auto was goed gevuld met het kleed en de sleep.

Als ik jou was zou ik kiezen voor de A7 (echt een ferme bak).

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik10-7-2011 14:20:00

Hallo

Wij zijn gisteren getrouwd en hadden allemaal audi's in de suite!
Ikzelf zat in een audi A4 cabrio en dat is supermakkelijk in en uit te stappen want ze leggen het dak dan even open om in en uit te stappen. Dus ik zou een cabrio aanraden. Ik had geen hoepel, maar wel een sleep... De stoel voor mij bleef ook steeds naar voor gekanteld staan dus ik had echt wel plaats genoeg!!

De andere wagens waren: 2 audi A1 die vooraan en achteraan reden. Dan hadden we nog een A3, A5, Q5, Q7 en S8. Mijn vriend (oei: MAN!!!!!! Moet er nog even aan wennen) werkt wel bij Audi. Alle suitewagens behalve de 2 A1 en S8 waren via vrienden/familie. De andere dus via werk... Ik zou zeggen: kijk eens rond in je omgeving; buren, kenissen, ... en spreek ze aan! Een garage kan misschien ook meewerken inderdaad...
Welke regio trouw je? Wij hebben een A3 en willen (als het niet te ver is) eventueel wel helpen. Stuur me maar een privébericht ofzo...

In ieder geval: succes en geniet van de voorbereidingen!! Het gaat snel: dus GENIET!
Groetjes

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik3-8-2011 14:14:48

Hallo, wij willen ook graag gaan voor audi's, ik ga dit verder eventjes mee opvolgen.
Zijn jullie er al uit, hebben jullie al iets gevonden?
Wij dachten om de kosten wat te drukken, maar 1 wagen te nemen voor mij / ons dan, maar geen idee hoe we dit best regelen dan.

Ilse

Meld misbruik3-8-2011 15:17:55

Hey,

Nee, we hebben nog altijd geen oplossing.
Het mooiste zou zijn om allemaal hetzelfde merk/kleur te hebben, maar het lijkt niet simpel,hoor.
Wat hebben jullie al ondernomen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...