Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidswagen

10-7-2011 6:14:18
Hoi trouwertjes!

Onze bruidswagen ligt eigenlijk al vast, maar nu begin ik te twijfelen... Het is een oldtimer Citroën, keileuk ding, maar mijn verloofde is helemaal gek van de Toyota Celica. Had ik niet beter, om hem echt super te verrassen, geprobeerd zo'n auto ergens op de kop te tikken?

Weet niet zo goed wat ik zou doen... Het is ook niet zeker dat ik zo'n Celica vind.
Iemand die zijn mening kwijt wil? Of die tips heeft ivm een Celica te huur? :-)

xxx
Esther

Esther
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 472

stefanie
30-6-2012
 Meld misbruik10-7-2011 10:50:46

Ik ga mijn ventje ook verrassen met de auto. Hij weet dat het een verrassing is (want ik kan niets voor hem verzwijgen, dus dan weet hij dat hij daarover niets mag vragen ;)). Ik heb ook een beetje hemel en aarde moeten verzetten om een betaalbare te vinden. Ik ga hier niet zeggen wat voor een auto het is, maar weet zeker dat hij verrast zal zijn :). Ik zou zeggen, probeer er eentje te zoeken...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...