Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech in de vorm van de 10 geboden

10-7-2011 13:02:42
Hallo iedereen,
wij zouden de speech een beetje orgineel willen doen en namelijk de 10 geboden.
We willen dan afwisseld een gebod zeggen maar zitten nog wat vast.
Misschien kunnen jullie ons helpen? ideeën geven? aanvullen? of hebben jullie andere voorstellen? hoe doen jullie de speech?
Alvast een dikke mercikes en een fantastische trouwdag

Andere suggesties zijn ook welkom want sommige vind ik niet zo goed

F: goedenavond iedereen. Bedankt dat jullie alleen gekomen bent op ons trouwfeest. Om de avond goed te verlopen hebben we 10 gouden regels.

E: de eerste regel gaat als volgt

1) ‘het feest begint bij het begin en het einde is nog héél ver te zoeken

2) F: Ruikers mogen worden aangeboden, stinkers worden verwijderd (deze wou ik miss weg doen)

3)E: iedereen zorgt voor een goed humeur. Voor die gezichten welke niet in de vereiste plooi zijn, wordt het strijkijzer warm gehouden voor een “feestlift”

4) F: Men is verplicht een seintje te geven als men met eten en drinken boven de kosten van het eigen cadeau gekomen is (deze is ook nog een ?)

5) E: Regel 5 is er eentje dat we moeten vermelden van onze dj Ludo. Bij het zingen van de feestliederen moet iedereen uit volle borst meezingen, ook zij die geen volle borst hebben.

6)F: Het in ten strengste verboden het glas van uw buurman of buurvrouw te ledigen zolang deze het zelf nog kan

7) E: dan nog eentje van dj Ludo. Als u niet kan dansen, wilt niet zeggen dat u aan de kant mag blijven zitten.

8) F: Het is verboden om eventuele hulpmiddelen zoals contactlenzen, kunstgebitten, korsetten, en dergelijke met elkaar te ruilen: iedereen feest met zijn eigen gereedschap.

9) E: alle gasten worden verzocht na afloop van het feest de eigen partner mee te nemen en niet een ander ermee op te zadelen. Evenmin is er een gelegenheid tot ruilen.

10) F: de tiende en laatste gouden regel luidt als volgt: dit feest dient te eindigen aan tafel, niet eronder.

E: als we allemaal een beetje rekening houden met deze regels, dan zal het ongetwijfeld een prachtige avond worden. Om af te sluiten willen we nog graag onze ouders bedanken voor alles wat zij voor ons gedaan hebben.

F: ook willen we iedereen bedanken die ons geholpen hebben bij deze voorbereidingen. En natuurlijk bedanken wij ook jullie allemaal om naar hier te komen e met ons mee te feesten.

Smakelijk eten!

ellen
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1514

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik10-7-2011 15:08:06

Er zitten er wel leuke tussen!!! Leuk idee
Ik zou persoonlijk nummer 2 weglaten...En nummer 4 begrijp ik eigenlijk niet helemaal? Wat bedoel je daar juist mee?

ellen
23-7-2011
 Meld misbruik10-7-2011 16:08:59

inderdaad naamgenootje Nr 2 en Nr 4 wou ik misschien weglaten. Ik vind die ook niet goed maar dan moet ik 2 nieuwe vinden.
Enig idee?

Groetjes Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...