Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite kleding grote maten

10-7-2011 13:07:44
Wij zijn nog maar helemaal in het begin van al onze bruidsplanningen en mijn ma is al aan het flippen. Ze heeft schrik dat ze geen mooi kleedje gaat vinden voor tijdens den trouw. En/ of dat zij de beslissende factor gaat zijn naar de kleur toe enz. Ze heeft nl. maatje 50/52 en denkt dat er niets in haar maat te vinden is. Ik weet dat ze zot is van de kleedjes van linea Rafaeilli. Iemand enig idee tot welke maat die gaan? Of andere merken waar ze suite kleding hebben in grotere maten? Ik wil haar gewoon graag gerust stellen.

Ik ga voor mijn kleed waarschijnlijk passen bij le chapeau en couture ann. Iemand enig idee over hun collectie grote maten? (grote maat voor mij is 52/54, tenzij ik tegen dan nog wat kilootjes ben afgevallen, normaal wel)

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2743

Tinne
2-9-2011
 Meld misbruik10-7-2011 13:21:10

Even ter info...
Ik heb mijn trouwkleedje op maat laten maken. Niet omwille van grote maat, maar wel echt mijn eigen ding willen.
Dat is SUPER meegevallen. Zowel naar ontwerp, service, afwerking en resultaat.
Die vrouw maakt ook suitekleedjes op maat in eender welke vorm, stijl, kleur of afwerking!
Lijkt wel alsof ik hier reclame aan het maken ben, maar ik ben gewoon in de wolken!!

Zeker de moeite waart, zeker om jou en je mama zich super te laten voelen die dag!

an
12-8-2011
 Meld misbruik10-7-2011 14:54:53

Inderdaad, in die maat is moeilijk iets te vinden... Ik weet wel dat je zo iets op maat kunt laten maken in sommige winkels maar dat kost wel iets... ik denk rond de 1000 euro dat je misschien wel kwijt kunt zijn. Als je anderzijds bij een gewone goede naaister gaat, ook op maat dan, heb je misschien wel iets voor een 400 euro (stof en werkuren). Mijn schoonmoeder heeft dezelfde maat als jouw mama en die heeft gewoon iets mooi gevonden in de ms mode. Misschien geen suite maar ook heel netjes.Mijn schoonzusje heeft ook die maat en die heeft het hare in het bruidsparadijs in Merksem gevonden.

groetjes

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik10-7-2011 15:08:10

Hoi,

ik heb mijn kleedje in Meppel laten maken bij Marry You.
Heb maat 46-48 en zij gaan groter want ze hebben pasmodellen en maken dan jouw jurk op jouw maten. Ik was 600€ kwijt aan mijn kleed.
Ok van Turnhout uit was het 2u rijden maar had dit er wel voor over :-)
Als je wil stuur ik wel eens een foto door van mijn kleed.

Groetjes Penny

vanessa
3-9-2011
 Meld misbruik10-7-2011 17:11:31

ik weet niet van waar je bent? maar in aalter bij conny hebben ze dit zowel in suite als voor bruid ik heb zelf maat 50/52 en heb daar ook mijn kleed gehaald, ben er zeker van dat je daar ook op u gemak zal zijn
groetjes

Dorine

Meld misbruik10-7-2011 18:05:31

Uit ervaring weet ik dat de kleedjes van Oni Onik, zo goed als gemaakt worden op maat, t.t.z. de verkoopster nam mijn maten, gaf die door aan de fabrikant. Zij maakten dan mijn gekozen model naar de best passende (winkel)maat. Er zijn daarna, in de winkel zelf (Linea Lin, Lochristi), nog kleine aanpassingen gebeurd (beetje te wijd en beetje te lang).
Ik meen te weten dat het bij de kleedjes van Linea Raffaelli dezelfde werkwijze is. Ben er zeker van dat je mama absoluut iets zal vinden, keuze genoeg en ze zal er zeker mee staan. Ik was/ben ook de mama van een bruidje geweest, zelf hebben we niet zo afgesproken om in dezelfde lijn van kleuren te gaan, enkel een beetje de stijl, kort of lang. Er was wel geen suite, enkel de ouders en het kopppel uiteraard :)

p.s.: als mama van de bruidegom, jaja dat ook al :) ,heb ik vorig jaar, mijn kleedje laten maken bij Suère in Brugge, zelf de stof kunnen kiezen en model, al dan niet uit haar collectie of volledig volgens jou wensen. Het mag gezegd, zeer mooi afgewerkt!!

Groetjes en succes

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik12-7-2011 13:01:13

Hoi,

Ik heb mijn jurk gevonden bij Cermo en heb daar gezien dat ze ook een afdeling Cermo+ hebben voor grotere maten. Zodat bruidjes met een maatje meer ook leuk kunnen passen. Familie van mijn man heeft daar een jurkje gevonden en wist te zegen dat de kleedjes daar beter op he model zijn gemaakt van een zwaardere bruid omdat je niet elk model kan uitvergroten tot eender welke maat. De jurken bij Cermo+ zouden gemaakt zijn met een vollere bruid in het achterhoofd en verdoezelen meer je buikje ed.

Groetjes

Evelien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...