Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

avondfeest

25-5-2006 22:11:05
dag iedereen,

wat vinden jullie ervan dat er kleine kinderen op het avondfeest komen, vandaag kreeg ik te horen dat er verschillende meekomen ,weet er iemand soms of ze daar ook de volle prijs voor aanrekenen ,
graag had ik jullie mening hierover gehad

groetjes

carin
15-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 338

Astrid
8-9-2007
 Meld misbruik26-5-2006 0:06:28

Wijzelf nodigen geen kinderen uit op het avondfeest. Niet alleen omdat de ouders dan nooit helemaal op hun gemak zijn, ook omdat de kinderen er zelf niet veel aan hebben. Op de receptie komen de kinderen die graag willen wel mee.

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik29-5-2006 15:01:15

wij hadden ook de vraag gekregen van een van de familie;

wij hebben vriendelijk gezegd dat de kinderen wel welkom zijn in de viering, maar op het avondfeest is het niet de bedoeling dat zij meekomen. hiermee hadden we ook al geen rekening gehouden voor de tafelverdeling.

de ouders zijn dan ook niet gekomen ...... tja .. i don't care ...

Mieke
13/05/06

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik29-5-2006 17:59:51

hallo
bij ons waren er 5 kleine kinderen en daar werd 25€ voor gevraagd. Ik vind dat dat moet kunnen, mijn twee stiefdochtertjes wilden er absoluut bij zijn dus konden we ook andere kinderen niet weigeren.

Ann
sinds 9 dagen mevrouw rommelaere

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik30-5-2006 9:40:11

Hey,

Ik zou de ouders zelf laten beslissen of ze hun kinderen al dan niet meenemen.
De feestzaal zal naargelang de leeftijd en de de hoeveelheid kinderen wel een soeciale regeling treffen van prijs.
Groetjes Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Carine
10-6-2006
 Meld misbruik30-5-2006 14:28:02

De kindjes van mijn broer wou ik er zelf ook absoluut bij hebben op het avondfeest (3, 10 en 11 jaar oud), de kindjes van vrienden die uit het buitenland komen (3 en 4 jaar) zullen ook komen. Als mijn broers kinderen te moe worden, doet mijn mama ze vlug naar huis (samen met mijn oma, die er dan wel zal op letten), maar ik voorzie dat dat toch pas na de openingsdans zal zijn. Voor kinderen onder de 5 jaar rekent de traiteur niets aan, de anderen eten aan de helft van de prijs. Ik ga een tafel voorzien met tekengerief en puzzles en spelletjes voor de kinderen. Ik heb aan mijn vrienden de keuze gelaten of ze met of zonder kinderen wilden komen, maar de meesten lieten hun kindjes liever thuis. Ze komen wel naar de viering en eventueel ook naar de receptie. Groetjes

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik30-5-2006 20:39:23

Enkel kinderen van de suite zijn er bij ons bij. Kinderen van nichten en neven en vrienden niet. Je moet voor jezelf ergens de grens trekken.
groetjes

davida
7-9-2008
 Meld misbruik30-5-2006 20:44:10

hey bij ons zullen er geen kinderen zijn wij hebben dat dan ook uitdrukkelijk gezegd want onze kindjes gaan na de receptie weg en dus wilden we geen wij vinden dat niet echt een plaats voor kleine kinderen anders zijn de ouders nie op hun gemak maar ik weet wel in onze feestzaal word er minder aan gerekend voor de kindjes
grtjs

els

Meld misbruik1-6-2006 8:03:41

Bij ons zijn ook enkel de kinderen van de suite toegelaten. De rest blijft thuis.

Groetjes,

Els

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik3-6-2006 13:15:07

Wij hebben zelf een kindje (dan 2,5 jr) die aanwezig gaat zijn zolang hij het volhoudt. Wij zijn van mening dat alle kindjes welkom zijn, en tot hoe laat? Dat beslissen de ouders, daar gaan wij niet over.
Onze feestzaal heeft onder in de kelder ook een speelparadijs waar de kindjes rustig kunnen spelen. En tot de 3 jr is het gratis en daarna 25% (tot 6 jr) dan wat wij betalen voor de volwassenen.

Groetjes Mireille
01-09-2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...